قدس آنلاین: معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: ویژه برنامه‌های بیست و پنجم ماه محرم الحرام سالروز شهادت مظلومانه امام سجاد(ع) در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

برگزاری ویژه برنامه‌های شهادت امام سجاد(ع) در بارگاه منور رضوی

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام سیدجلال حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ما، اظهار داشت: ویژه برنامه‌های بیست و پنجم ماه محرم الحرام سالروز شهادت مظلومانه چهارمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، حضرت زین العابدین(ع) در روزهای شنبه و یکشنبه شانزدهم و هفدهم آبان ماه و در سه نوبت در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

وی افزود: این برنامه‌ها در شب و شام شهادت امام سجاد(ع) از ساعت 17:30 تا 20 و در روز شهادت آن امام همام از ساعت 10 تا 12 در این مکان مقدس برگزار شود.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: در این برنامه‌ها حجت‌الاسلام محمد سیدآبادی، عضو شورای برنامه‌ریزی مدیریت حوزه علمیه خراسان در شب و شام شهادت امام سجاد(ع) و آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی امام جمعه مشهد در روز شهادت آن امام همام پیرامون موضوعات سبک زندگی امام سجاد(ع) و سختی‌های و مشکلات ایشان پس از واقعه دردناک عاشورا در کربلای معلی به ایراد سخن می‌پردازند.

حسینی تصریح کرد: در این برنامه‌ها مداحان و ذاکران اهل بیت‌ عصمت و طهارت(ع) امیر عارف و جعفر ملائکه  در شب شهادت، ابوطالب خالق‌پور و جواد غفاریان در روز شهادت و سیدجعفر ماهرخسار و کاظم غلامشاهی در شام شهادت امام سجاد(ع)، به مرثیه‌سرایی و عزاداری چهارمین پیشوای شیعیان حضرت زین العابدین(ع) می‌پردازند.

حسینی گفت: حضور در این برنامه‌ها ویژه عموم زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی بوده و حاضران ضمن عرض تسلیت به ساحت مقدس ولی نعمتمان حضرت علی بن موسی الرضا(ع) می‌توانند از این برنامه‌های فرهنگی و مذهبی بهره‌مند شوند و امیدواریم که شیعیان و ارادت‌مندان به ائمه اطهار(ع) با بهره‌گیری از برنامه‌های تدارک دیده شده سبک زندگی این بزرگواران را در زندگی خود اجرایی و عملیاتی کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.