مدیر منطقه دو عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد ، گفت : آتش سوزی و انفجار اسپری شارژ فندک درخیابان ایثارگران این شهر دو کشته و یک مجروح بر جای گذاشت.

آتش سوزی و انفجار در منزل مسکونی سه کشته و مصدوم برجای گذاشت

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه خبری 125 و به نقل از آتش پاد سوم " ابوالفضل تیموری " 27 دقیقه بامداد صبح امروز در پی بروز آتش سوزی و انفجار طبقه دوم یک منزل مسکونی دو طبقه ، گروه اطفای حریق و امداد و نجات آتش نشانی از 3 ایستگاه به همراه 5 دستگاه خودروی اطفای حریق به محل حادثه واقع در خیابان ایثارگران عزیمت نمودند .

وی ضمن بیان اینکه چهار نفر شامل مرد 60 ساله ، مرد و زن جوان و کودک پانزده ماهه در زمان وقوع حادثه در منزل بوده اند ، افزود : بنابر اظهارات یکی از اعضای این خانواده چهار نفره ،  مرد سالخورده با استفاده از یک شیلنگ رابط که دارای نشتی هم بوده اقدام به پر کردن پیک نیک از یک کپسول 11 کیلویی گاز مایع نموده است که با انتشار گاز در محیط محصور منزل و رسیدن آن به شعله های روشن بخاری موجب بروز اتش سوزی شده است  .

آتش پاد سوم تیموری ادامه داد : گسترش آتش باعث انفجار اسپری شارژ  فندک در محیط و تخریب پنجره های این منزل شد .

این مسئول ایمنی با اشاره به سوختن دو دست مرد جوان اظهار کرد : متاسفانه مرد سالخورده و کودک پانزده ماهه در اثر شدت سوختگی جان باختند .

مدیر منطقه دو عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد در خاتمه ضمن بیان اینکه علت دقیق وقوع این حادثه در دست بررسی است ، ابراز داشت : مرد جوان جهت مداوا به مراکز درمانی و جانباختگان نیز به پزشکی قانونی منتقل شدند .

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.