۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۴
کد خبر: 320880

قدس آنلاین یزد - با تلاش ماموران دايره دوم مبارزه با سرقت پليس آگاهي استان يزد، دو سارق خودرو با ارتکاب به ۲۰ فقره سرقت خودروهاي شهروندان، شناسايي و دستگير شدند.

پژو۲۰۶ آخرين خودرو سرقتي بود

به گزارش قدس آنلاین ازیزد، رئيس پليس آگاهي استان يزد اظهار داشت: با توجه به دريافت خبري مبني بر سرقت هاي متعدد خودرو در مناطق مختلف شهر يزد، رسيدگي به موضوع اين پرونده در دستور کار ماموران دايره دوم مبارزه با سرقت، قرار گرفت.

سرهنگ عليرضا خالقي افزود : با شروع تحقيقات ماموران، مشخص شد که سارقان پس از سرقت خودروها از مناطق مختلف يزد، خودروهاي مسروقه را به منطقه اي ديگر منتقل کرده و پس از باز کردن قطعات آن، خودرو را رها کرده و از محل متواري مي­شوند.

وی تصریح کرد: کارآگاهان پليس با مراجعه به آلبوم مجرمان حرفه اي و سابقه دار، موفق به شناسايي يک تبهکار حرفه اي که قبلا نيز سابقه سرقت به همين روش را داشت شدند که بلافاصله هماهنگي لازم با مقامات قضايي به عمل آمد.

سرهنگ خالقي ادامه داد: با شناسايي متهم، تمامي اقدامات وي مد نظر گرفته شد و در زماني که اين دزد سابقه دار با همدستي فرد ديگري قصد باز کردن درب يک خودرو "پژو 206" را داشت ماموران پليس آنها را دستگير و به اداره پليس منتقل کردند.

وي ضمن اشاره به انجام بازجويي هاي فني و پليسي گفت: متهمان در بازجويي هاي پليسي به 20 فقره سرقت خودرو و قطعات آن در سطح شهر يزد اعتراف کردند.

رئيس پليس آگاهي استان يزد در خاتمه با اشاره به اين مطلب که هيچ کدام از خودروهاي سرقتي به تجهيزات ايمني ضدسرقت مجهز نبودند به شهروندان توصيه کرد؛ توصيه هاي پليس را در خصوص پيشگيري از سرقت جدي گرفته و خودروهاي خود را به سيستم ايمني ضدسرقت مجهز کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.