قدس آنلاین: مدیر کمیته امداد شهرستان اصفهان با اشاره به اجرای طرح های اشتغالزایی در این کمیته ، خوداتکایی و بالا بردن عزت نفس در بین خانواده های تحت حمایت را از اهداف مهم کمیته امداد عنوان کرد.

بالا بردن عزت نفس خانواده های تحت حمایت کمیته از اهداف مهم کمیته امداد است

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، علی جعفری در تشریح تعدادی از طرح های اجرا شده افزود: یکی از طرحهای برتر اجرا شده در این شهرستان ، اشتغال  زایی در رشته تولید مصنوعات چرمی است که توسط اداره یک این کمیته اجرا شده است.

وی تصریح کرد: دراین کارگاه تولیدی 5 نفر مشغول بکارمی باشند که انواع کیف های دستی و مهندسی  تولید می شود.

مدیر کمیته امداد شهرستان اصفهان بااشاره به سرمایه گذاری 200 میلیون ریالی جهت راه اندازی این کارگاه اظهارداشت: هم اکنون درآمد این کارگاه  ماهیانه  20 میلیون ریال بوده که با بالا بردن میزان تولید ، شاهد افزایش درآمد نیز خواهیم بود.

علی جعفری خاطر نشان کرد: بوجودآمدن  این کارگاه و بکارگیری افراد  کارآمد باعث  جلوگیری از بیکاری وافتخاری برای  امداد است  که در جهت  خودکفائی وعزت نفس افراد گامهای بلند وشایسته بردارد 0

وی همچنین به یکی دیگر ازطرح های خودکفایی واشتغال زایی اداره یک اشاره کرد و گفت : به همت یکی از مددجویان تحت حمایت طرح برتر اشتغالزائی با موضوع سرای سالمندان راه اندازی شد.

این مقام مسوول تصریح کرد: این مکان دارای کلیه امکانات  در دو طبقه بوده و در آن از سالخوردگان  مرد و زن  نگهداری می شود.

مدیر کمیته امداد شهرستان اصفهان بکار گیری کادر پزشکی مجرب ، داشتن فضای سبز مناسب و حیاط  با اشتغال زایی 13 نفر  در 3 شیفت کاری را از ویژگی های این طرح برشمرد.

علی جعفری اعتبار هزینه شده برای اجرای این طرح را معادل 200 میلیون ریال و درآمد  ماهیانه آن را حدود 30 میلیون ریال اعلام کرد. 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.