قدس آنلاین – رها واعظی: مرکز پشتیبانی لپ تاپ های DELL و HP از افزایش تماس ها و اعلام مشکلات سیستمی پس از به روزرسانی ویندوزها به ویندوز ۱۰ خبر داد.

هشدار تیم پشتیبانی فنی HP و DELL برای به روزرسانی ویندوز ۱۰

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، کارکنان پشتیبانی برخی از تولید کنندگان لپ تاپ ها و کامپیوترها برای جلوگیری از بروز مشکلات، به کاربران توصیه می کنند که از به روز رسانی ویندوز های خود به ویندوز 10 خودداری کنند.

برخی از پشتیبانان فنی به کاربران توصیه کرده اند که ویندوز خود را ارتقا ندهند و در صورتی که ارتقا داده اند، مجددا ویندوز 8.1 را نصب کنند.

برخی پشتیبانان نیز پس از دریافت گزارش مشکلاتی مبنی بر درست کار نکردن پد موس لپ تاپ ها، علت را به روز رسانی ویندوز لپ تاپ به نسخه ی 10 دانستند.

در حال حاضر مایکروسافت فشار و تحمیل زیادی برای به روز رسانی و ارتقای همه ی ویندوز ها به ویندوز 10 دارد و شاید با این کار تلاش می کند تا شکست پروژه ی ویندوز 10 را نپذیرد، اما واقعیت این است که ویندوز جدید اصلا موفق نبوده و نسبت به نسخه ی پیشین سطح فنی بهتری ندارد.

به نظر می رسد که فشار مایکروسافت برای به روزرسانی و ارتقای ویندوز به نسخه ی 10 بر روی سیستم های قدیمی تر اندکی غیر اصولی و مشکل زا باشد و مایکروسافت باید به این موضوع توجه کند.

بدیهی است که مشکلات سیستم عامل جدید با گذشت زمین و افزایش به روزرسانی سیستم ها بیش تر می شود و احتمال دارد که با گسترش مشکلات سیستم عامل ویندوز 10، محبوبیت این سیستم عامل در مسیر سقوط قرار گیرد.

البته کارشناسان و مهندسان با نصب ویندوز 10 مخالف نیستند، اما بهتر است که کاربران پیش از ارتقای ویندوز خود به نسخه ی 10، تمام جوانب کار را بررسی کنند و وضعیت سیستم خود را نیز در نظر گیرند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.