نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخی در داخل جاده صاف‌کن آمریکا بوده و غیرت ملی خود را از دست داده‌اند، گفت: می‌ترسم نحسی سلام و علیک‌های برجام برایمان نظیر عهدنامه ۱۹۷۵ الجزایر و قطعنامه ۵۹۸ دردسرساز شود.

برخی در کشور جاده صاف‌کن آمریکا بوده و غیرت ملی خود را از دست داده‌اند
به گزارش قدس آنلاین، سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به این موضوع که برخی در داخل به دنبال جاده صاف‌کنی برای آمریکا هستند، اظهار کرد: در جامعه بین‌الملل برخی کشورها جرثومه فساد هستند و در چنین شرایطی باید تلاش سایر کشورها بر این باشد تا از این پلیدی و فساد دوری کنند.

وی افزود: آنچه مسلم بوده در این 35 سال گذشته به دلیل اینکه هیچ ارتباطی با آمریکا این جرثومه تاریخ نداشتیم، کاملاً راحت و بی‌دغدغه بودیم اما تجربه به ما نشان داده که تکرار وقایعی نظیر عهدنامه 1975 الجزایر و قطعنامه 598 علاوه بر هیاهو، موجی از دغدغه، نگرانی و بی‌آبرویی را برای ما درست کرده است.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه برجام مایه نگرانی همه نیروهای متدین و انقلابی است، یادآور شد: ما می‌ترسیم نحسی سلام و علیک برجام برای ما دردسرساز شود، چراکه هرگونه ارتباط با این شیطان بزرگ مایه دل‌نگرانی بوده و همواره غوغایی در پس خود به راه انداخته است.

قاضی‌زاده با بیان اینکه بر مبنای اعتقادات دینی ما، استفاده از برخی موارد برای ما حرام بوده، یادآور شد: برای مثال مصرف مشروب سبب زایل شدن عقل می‌شود، لذا از مصرف آن ما را پرهیز کرده‌اند، مشابه این مطلب در جامعه نیز دیده می‌شود که برخی گرفتار حرام‌ها شده و غیرت ملی خود را از دست داده‌اند.

وی با تأکید بر اینکه آقایان دولتی در ظاهر به شدت و قوت بیان می‌کنند که بیانات رهبر معظم انقلاب در مورد برجام و اجرای بندهای 9 گانه نصب‌العین و فصل‌الخطاب است، گفت: امیدواریم دولت راستگویان با صداقت و راستی در مورد برجام حرکت کند، البته امیدواریم.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در مورد ضرورت لغو همه تحریم‌ها یادآور شد: فعلاً که هیچ تعهد کتبی مبنی بر لغو تحریم‌ها وجود نداشته و قرار است آقایان بروند و تعهد کتبی بگیرند که تحریم‌ها لغو شود که تاکنون چنین امری صورت نگرفته است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.