قدس آنلاین: فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان گفت: چهارمین یادواره شهدای نیروی انتظامی استان اصفهان به میزبانی شهرستان اصفهان برگزار شد،استانی که بالغ بر ۲۹۵ شهید نیروی انتظامی به نظام جمهوری اسلامی تقدیم کرده است.

نیروی انتظامی اصفهان ۲۹۵ شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی تقدیم کرده است

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، سردارعبدالرضا آقاخانی در حاشیه یادواره شهدای نیروی انتظامی شهرستان اصفهان در جمع خبرنگاران گفت:چهارمین یادواره شهدای نیروی انتظامی استان اصفهان به مرکزیت شهرستان اصفهان بود که بالغ بر 295 شهید به نظام جمهوری اسلامی تقدیم کرده است.

وی افزود: این یادواره به منظور جبران گوشه‌ای از زحمات خانواده‌های شهدای نیروی انتظامی در استان اصفهان برگزار شد و مطمئناً خانواده‌های شهدا و یاد شهدا در نیروی انتظامی اثربخش بوده و در انجام مأموریت خوب، در نیروی انتظامی مؤثر خواهد بود.

آقاخانی ادامه داد: یاد شهدا کمتر از شهادت در دفاع مقدس و دفاع از جبهه‌های امنیت نیست و این توفیق برای ما حاصل شد که در این چند سال یادواره‌ای برای شهدا برگزار کنیم و امروز چهارمین یادواره شهدای نیروی انتظامی است.

فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان با اشاره به صدور گذرنامه برای زائران اربعینی حسینی، تأکید کرد: امسال تدابیری اندیشیده شده است که تمام زوار با گذرنامه در رزمایش بزرگ شیعیان جهان یعنی اربعین حضور پیدا کنند.

وی خاطر نشان کرد: زمینه‌های سفر به کربلا در اصفهان فراهم شده و پلیس جهت فراهم کردن مطلوب سفر به کربلا 100 درصد آمادگی دارد.

آقاخانی افزود: تا به این لحظه مردم همکاری خوبی داشته‌اند و استقبال خوبی جهت تهیه گذرنامه شده است.

فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان با اشاره به نحوه خروج زائرین از کشور تأکید کرد: امسال در بحث گیت‌های پلیس و انجام مراحل خروج زائرین، پلیس سعی کرده است مقدمات را خیلی آسان فراهم آورد تا مردم سفری با آسایش و آرامش داشته باشند.

وی در پایان تأکید کرد: سفر به کربلا در اربعین با کارت ملی و شناسنامه امکان‌پذیر نیست و زائران بایستی گذرنامه تهیه کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.