پیمان طالبیان : درگیری لفظی علیرضا منصوریان با دروازه بان ملی پوش تیم نفت باعث شد بیرانوند، در تیم باشگاهی اش به یک نیمکت نشین ثابت تبدیل شود.

دروازه بان استقلالی  رقیب «سوشا» می شود!

 با این حال کارلوس کی روش به دلیل اعتقاد ویژه مربی دروازه بانان تیم ملی همچنان نام او را در جمع بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی قرار داد. حضور بیرانوند در اردوی تیم ملی و وضعیت بلاتکلیف او در تیم فوتبال نفت تهران باعث شد این بازیکن در گفت و گو با مدیرعامل این باشگاه موضوع جدایی اش از تیم نفت در تعطیلات نیم فصل را در میان گذارد.

البته مدیرعامل نفت تهران وقتی با درخواست بیرانوند رو به رو شد مخالفت آنی خود را با این مساله اعلام کرد اما وی تاکید کرد دیگر نمی تواند با منصوریان ادامه دهد! البته سرمربی تیم نفت هم مخالف این قضیه نیست به همین دلیل بعید نیست منصور قنبرزاده در تعطیلات نیم فصل با جدایی دروازه بان ملی پوش باشگاهش موافقت کند اما مقصد بعدی بیرانوند کدام باشگاه خواهد بود؟ این دروازه بان بارها تاکید کرده که از دوران کودکی به استقلال علاقه شدیدی داشته است اما با وجود حضور سید مهدی رحمتی و وحید طالب لو امکان حضور او در استقلال به هیچ وجه ممکن نیست!  شایع شده یکی از مسوولان باشگاه پرسپولیس به مدیر برنامه بیرانوند اعلام کرده برانکو علاقمند است تا این بازیکن به پرسپولیس اضافه شود چون با وجود سوشا مکانی دروازه‌بان دیگری در حد تیم فوتبال پرسپولیس وجود ندارد. اتفاقی که در صورت واقعیت با واکنش تند مکانی رو به رو خواهد شد چون این دو بازیکن چندی پیش در اردوی تیم ملی قبل از بازی با ترکمنستان سر میز ناهار با یکدیگر گلاویز شده بودند. اما به جز پرسپولیسی‌ها تراکتورسازان تبریزی هم به دنبال جذب دروازه بان مغضوب علیرضا منصوریان هستند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.