رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران نیشابور گفت: بنیاد نیشابور با ساماندهی ۹ گلزار شهدا در شش ماهه نخست امسال فعالیت بسیار خوبی را در ساماندهی گلزار شهدا در میان دیگر شهرستان‌ها داشته است.

ساماندهی ۹ گلزار شهدا در نیشابور
به گزارش قدس آنلاین و  روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی، موسی سلیمانی با ارائه گزارشی از فعالیت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان نیشابور در شش ماهه نخست  امسال اظهار کرد: خوشبختانه بنیاد شهید نیشابور فعالیت‌های بسیار چشمگیری در موضوعاتی از قبیل یادواره‌ها، ساماندهی گلزار شهدا، مباحث پژوهشی و دیدار با خانواده‌های شاهد و ایثارگر از خود به جای گذاشته است.

وی افزود: در راستای برگزاری یادواره‌های شهدا، بنیاد نیشابور بسیار خوب عمل کرده است، به شکلی که با برگزاری 34 یادواره شهدا در نیمه نخست امسال در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با قدرت قدم برداشته است.

سلیمانی بیان کرد: به رغم کمبود بودجه و اعتبارات، 9 گلزار روستاهای شهرستان نیشابور ساماندهی شد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران نیشابور با بیان اینکه بنیاد شهید و امور ایثارگران نیشابور در بحث پژوهش حرف نخست را در میان دیگر شهرستان‌ها می‌زند، تأکید کرد: هم‌اکنون 2 هزار و 400 فرزند شاهد و ایثارگر در دانشگاه آزاد واحد نیشابور و یک هزار و 600 فرزند شاهد و ایثارگر دیگر در دانشگاه‌های پیام نور، علمی و کاربردی و سما این شهرستان مشغول به تحصیل هستند.

سلیمانی گفت: خوشبختانه در طرح سپاس که با هدف دیدار و تکریم و تعظیم خانواده‌های شاهد و ایثارگر صورت می‌گیرد، با همکاری دستگاه‌ها و نهادهای دیگر توفیق دیدار قریب به 2 هزار و 400 خانواده شاهد و ایثارگر در نیمه نخست امسال حاصل شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.