بارش شدید اما طراوت بخش باران پاییزی که از یکشنبه شب به صورت پراکنده آغاز شده، بامداد امروز -سه شنبه- در تهران موجب لطافت هوای پایتخت شده است و همچنان ادامه دارد. بارش باران روحیه شهروندان را شاد کرده و نوید بخش ایامی پر برکت است.

بارش باران پاییزی در تهران ادامه دارد/- نوید روزهای پر طراوت/ ارتفاعات پر از برف خواهد شد
به گزارش قدس آنلاین و به نقل از  ایرنا، همانطور که اداره کل هواشناسی استان تهران پیش بینی کرده بود با ورود یک سامانه بارشی فعال به کشور، از روز گذشته (دوشنبه)، غالب نقاط کشور از بارش بهره مند شدند که به موجب آن آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل ها نیز دور از انتظار نبود.

در اطلاعیه اداره کل هواشناسی استان تهران آمده که سامانه بارشی در پایتخت تا روز چهارشنبه فعال است و بعدازظهر سه شنبه در بخش های شمالی بارش ها از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود.
در این اطلاعیه همچنین آمده است که بر اساس بررسی ها و تحلیل نقشه های پیش بینی و تصاویر ماهواره ای، در ارتفاعات استان از جمله آبعلی، دماوند، شمیرانات، کن، سولقان، لواسان و فیروزکوه بارش ها عمدتا به صورت برف پیش بینی شده است.
این اطلاعیه می افزاید: همچنین در بخش های شمالی شهر تهران از جمله مناطق ازگل، حصارک، ولنجک، درکه و جماران بارش ها به صورت باران و برف و در سایر نقاط باران خواهد بارید.
در این اطلاعیه توصیه شده است که جهت جلوگیری از خسارات ناشی از آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل ها، طغیان رودخانه ها و کاهش دید افقی به سبب مه گرفتگی و اختلال تردد در نقاط کوهستانی برفگیر تمهیدات لازم اتخاذ شود.
 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.