قدس آنلاین - ایلام: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام گفت: روشنایی پارکینگ بزرگ شهر مهران در روزهای آینده به بهره برداری خواهد رسید.

تأمین روشنایی پارکینگ بزرگ مهران

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، هادی شیرخانی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما با بیان اینکه تأمین روشنایی پارکینگ بزرگ شهر مهران در راستای خدمت رسانی به زوار اربعین حسینی است، اظهارداشت: علاوه بر تأمین روشنایی پارکینگ بزرگ مهران، ایجاد امکانات روشنایی چندین نقطه از شهر مهران نیز با تلاش پرسنل برق استان و شهرستان مهران تأمین شده است.

وی با اشاره به اینکه تمام امکانات خود را برای خدمت رسانی به زوار اربعین حسینی به کار خواهیم بست، افزود: هم اکنون نیروهای خدوم این شرکت با تلاش شبانه روزی در حال ایجاد سیستم روشنایی معابر پارگینگ بزرگ شهر مهران هستند و درصدد هستیم تا این مهم قبل از آغاز کنگره عظیم اربعین به اتمام برسد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام به وقوع سیل اخیر در ایلام اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: در اثر وقوع این سیل بیش از 90 میلیارد ريال خسارت به تأسیسات و زیرساخت های توزیع نیروی برق استان وارد شد.

هادی شیرخانی با بیان اینکه در مناطقی که سیل موجب قطعی برق شد، اکیپ های سیار این شرکت با حضور به موقع و در حداقل زمان برق آن مناطق را به شبکه سراسری وصل کردند، بیان داشت: در برخی از نقاط حادثه دیده علت خاموشی سقوط دکل و ترانس برق بوده که اکیپ های سیار با تلاش شبانه روزی در سریعترین زمان ممکن، برق آن مناطق مجدداً وصل گردید.

گفتنی است که پارکینگ بزرگ شهر مهران برای کنگره عظیم اربعین حسینی با وسعت ۱۰۰ هکتار و گنجایش بیش از ۳۰ هزار خودرو آماده پذیرایی از زوار اربعین حسینی است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.