قدس آنلاین - ایلام: مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: سیل اخیر در ایلام، ۱۵۰ میلیارد ريال خسارت به شرکت گاز استان وارد کرده است.

خسارت ۱۵۰ میلیارد ريالی سیل به گاز ایلام

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، روح اله نوریان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما با بیان اینکه این سیل فرسایشی بوده و پوشش لوله های انتقال گاز در نقاط مختلف استان را از بین برده است، اظهارداشت: در برخی نقاط، پوشش لوله های انتقال گاز در اثر سیل از بین رفته و سیلاب بر روی لوله ها قرار گرفته که ممکن است در طول سه سال آینده این لوله ها دچار خوردگی شوند.

وی با اشاره به اینکه خطوط انتقال گاز، جاده های دسترسی، زیر ساخت ها و ... در اثر سیل ایلام آسیب جدی دیده اند، افزود: با بررسی دقیق و  کارشناسانه میزان خسارت سیل به شرکت گاز استان ایلام 150 میلیارد ريال برآورد شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام همچنین به اجرای عملیات گازرسانی به 4 شهر و 144 روستا در سال جاری اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: در تلاش هستیم تا پایان سال جاری نیمی از این شهر و روستاهای استان از نعمت گاز برخوردار شوند.

روح اله نوریان در پایان یادآور شد: عملیات گازرسانی روستاهای بخش چوار در حال انجام است که با بازرسی و پیگیری های مجدانه این شرکت در تلاش هستیم که پیمانکار به نحو شایسته کار خود را به سرانجام رساند و اهالی این روستاها نیز از نعمت گاز برخوردار شوند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.