قدس آنلاین:مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی یک حلقه چاه آب شرب با اعتباری بالغ بر۴ میلیارد و ۹۱۳ میلیون ریال در شهر فاروج حفر شد .

حفر یک حلقه چاه در شهر فاروج در خراسان شمالی

به گزارش قدس آنلاین از بجنورد،مهندس سید ابراهیم علوی گفت : در راستای تامین کسری آب شرب شهر فاروج در فصول گرم سال و پیک مصرف یک حلقه چاه آب شرب در این شهر حفرشد و درحال حاضر با پیشرفت فیزیکی 30 درصدی در مرحله تجهیز قرار دارد و انتظار می رود در دهه فجر سال جاری در مدار بهره برداری قرار گیرد و کسری آب شهر فاروج در فصول گرم سال بعد و موارد پیک مصرف تامین گردد .

وی افزود : این چاه به عمق 250 متر و دبی (آبدهی ) 12 لیتر بر ثانیه با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد و 913 میلیون ریال حفر شد .

علوی در مورد حفر این چاه گفت : پس از انجام مطالعات اولیه این چاه در اواخر آبان ماه سال 93 حفر و عملیات آزمایش پمپاژ آن صورت گرفت و در فاز تجهیز قرار گرفت و عملیات اجرایی تجهیز این چاه در تیر ماه سال جاری شروع و در حال حاضر با 30 درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است .

وی افزود : مطالعات اولیه این چاه با مبلغ 113 میلیون ریال ، حفر چاه با اعتبار 2 میلیارد و 300 میلیون ریال ، خرید تجهیزات به مبلغ 2 میلیارد و 500 میلیون ریال اجام گرفته و تجهیز این چاه نیز با اعتبار یک میلیارد و 230 میلیون ریال در حال اجرا می باشد .

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.