قدس آنلاین- لرستان: فرمانده انتظامي خرم آباد با بيان اين كه نيروي انساني مهم ترين و ارزشمند ترين سرمايه ناجا است، گفت: وظيفه پليس پاسخگويي بي منت به مطالبات مردم است .

وظيفه اصلي پليس، پاسخگويي بي منت به مطالبات مردم است

به گزارش قدس آنلاین از خرم آباد، سرهنگ نجفی با بیان  اينکه وظيفه اصلي کلانتري ها و پاسگاه ها خدمت رساني،پاسخگويي و رسيدگي بي منت و بدون چشمداشت به مطالبات بحق مردم مي باشد، اظهار داشت: بايد بدانيم دشمن از خدمتگزاري شايسته به مردم  بسيار عصباني مي شود.

وی با  اشاره به کنترل، نظارت و پيگيري عملکرد واحدهاي زير مجموعه توسط روسا و فرماندهان، بر برنامه ريزي درجهت افزايش کشف،پيشگيري از وقوع جرايم افزود: تاکيد و به کارگيري کليه امکانات و تجهيزات جهت ارايه عملکرد مثبت، بررسي و برآورد اجتماعي از وضعيت حوزه هاي استحفاظي، تقويت واحد هاي گشتي با استفاده از افراد توانمند در جهت پيشبرد اهداف سازمان را ضروري دانست.

فرمانده انتظامی خرم آبادبابيان اينکه هر رييس و فرمانده کوپ بايد برنامه ريزي مناسب جهت شناسايي شگرد هاي متخلفان و سارقان را داشته باشد، تصريح کرد :حضور پر رنگ و چشمگير ماموران در سطح خيابان ها، ميادين و مناطق جرم خيز در برقراري تامين آرامش خاطر مردم و پيشگيري از جرم موثر است .

نجفی با اشاره به اينکه در بيان حقايق نبايد کوتاهي صورت گيرد، گفت: کتمان آماري در اعلام جرايم بخصوص سرقت از هيچ کس پذيرفته نيست و چنانچه مورد يا مواردي اثبات شود طبق قانون با خاطي برخورد خواهد شد. 

وی با اشاره به کشف يك هزار و 372 فقره انواع جرايم بخصوص سرقت منزل و مغازه ،خودرو، لوازم خودرو، محتويات خودرو،موتورسيکلت،کيف قاپي ،احشام و سرقت هاي متفرقه و افزايش 50درصدي کشف نسبت به وقوع در هفت ماه امسال،تاکيد کرد: طرح دستگيري و شناسايي افراد موتورسوار کيف قاپ كه به نوعي موجب سلب آرامش مردم مي شوند بايد به طور قاطع و ويژه در دستور کار قرار گيرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.