معاون عملیات آتش نشانی مشهد گفت: یک کارگر ساختمانی جوان که در عمق ۶ متری چاهک در حال کار بوده پس از ریزش دیواره مجاور گرفتار حادثه و در عمق این چاه مدفون شده و احتمال فوت وی بسیار است.

کارگر ساختمانی زیر آوار مدفون شد/ عملیات ۲ ساعته نجات هنوز به نتیجه نرسیده است
به گزارش قدس آنلاین، مهدی رضایی در گفت‌وگو با فارس، از ریزش دیواره مجاور چاهک بر روی یک کارگر ساختمانی خبر داد و اظهار کرد: پس از اعلام گزارش این حادثه در خیابان آخوند خراسانی، بلافاصله نیروهای آتش‌نشانی و امداد و نجات از ایستگاه‌های 2، 3 و 32 به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: این کارگر ساختمانی جوان که در عمق 6 متری چاهک در حال کار بوده پس از ریزش دیواره مجاور گرفتار حادثه و در عمق این چاه مدفون شده است.

معاون عملیات آتش نشانی مشهد تاکید کرد: متاسفانه تمام خاک‌های اطراف چاهک با هر حرکتی مجددا دچار ریزش شده و این انجام علمیات را دشوارتر کرده به طوریکه در حال حاضر آتش‌نشانان در محل حادثه در حال خاکبرداری برای نجات این فرد حادثه دیده هستند اما جان آتش‌نشانان نیز به دلیل احتمال ریزش دوباره در خطر است.

رضایی یادآور شد: احتمال فوت کارگر ساختمانی بسیار است چرا که انجام این عملیات به دلیل شرایط فیزیکی دشوار بوده و در حال حاضر 2 ساعت است که آتش‌نشانان در محل حادثه مشغول خاکبرداری هستند.

 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.