فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه برنامه توهین آمیز شبکه دوم سیما را محکوم می کنیم، گفت: مسئولین صدا و سیما درقبال برنامه توهین آمیز شبکه دو موضع گیری به موقعی کردند.

موضع گیری مسئولان صداوسیما درقبال برنامه موهن شبکه دو بجا بود

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از مهر، سردار حسین اشتری ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران در تبریز با اشاره به تجمع های اخیر در این شهر در پی یکی از برنامه های شبکه دو سیما اظهار داشت: مسئولان صدا و سیما خوب موضع گیری کردند و همه مسئولان نیز این حرکت را محکوم و با جریان ایجاد شده همراهی کردند.

وی سپس افزود: مردم نیز به خوبی در این موضوع همکاری کردند و آنها صف خودشان را از برخی سوء استفاده کنندگان جدا کردند که انتظار هم همین بود چراکه مردم آذربایجان شرقی جزو متشخص ترین مردم کشورمان هستند.

سردار اشتری با بیان اینکه از مردم استان تشکر ویژه ای می کنم، ادامه داد: مردم به خوبی صف خود را از افراد سودجو جدا کردند.

وی با اشاره به اینکه هدف از سفر خود به تبریز بازرسی و نظارت از فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی است، ابراز داشت: آذربایجان شرقی یکی از استان های امن کشور است که اقدامات خوبی نیز در این  استان انجام شده که هم اکنون شاهد افزایش ۴۰ درصدی کشفیات و کاهش شش درصدی جرائم در این استان هستیم.

فرمانده نیروی انتظامی کشور با تاکید بر اینکه امنیت سراسر کشور خوب است، گفت: جمهوری اسلامی ایران در ثبات و امنیت کامل قرار دارد و آذربایجان شرقی نیز به جهت همکاری مردم و مسئولان و نیز جدیت نیروهای انتظامی و امنیتی یکی از استان های امن کشور است.

سردار اشتری با اشاره به اینکه وضعیت مرزهای کشور نیز خوب و مناسب است، افزود: هماهنگی خوبی بین سپاه، ارتش و نیروی انتظامی و سایر نهادهای مربوطه برای برقراری امنیت مرزها وجود دارد.

وی سپس درخصوص افزایش نرخ جریمه های راهنمایی و رانندگی گفت: مصوب است که بعداز سه سال با افزایش تورم جریمه ها نیز افزایش یابد که درخواست داده ایم این موضوع بررسی شود که باید مردم ما توجه داشته باشند که افزایش سخت گیری ها و رشد نرخ جریمه های راهنمایی و رانندگی به نفع خود مردم و سلامت آنها است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.