قدس آنلاین - ایلام: استاندار ایلام گفت: پتانسیل ها و قابلیت های استان به گونه ای استکه هر شرکتی را به سرمایه گذاری ترغیب می کند.

قابلیت های ایلام هر سرمایه گذاری را ترغیب می کند

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، محمدرضا مروارید در دیدار با مدیران شرکت سرمایه گذاری آب و خاک کشور با بیان اینکه ایلام بستری مناسب برای سرمایه گذاران بخش خصوصی است، اظهارداشت: استان ایلام ظرفیت های زیادی برای توسعه سرمایه گذاری دارد که در صورت مشارکت بخش خصوصی می تواند به شکوفایی برسند.

وی با اشاره به اینکه سرمایه گذاری بخش خصوصی با توجه به پتانسیل های استان از اهمیت زیادی برخوردار است، افزود: هم منابع بکر و ذخائر زیرزمینی دست نخورده در استان وجود دارد و علاوه بر این سرمایه گذاری در ایلام منجر به تشکیل چرخه سودآوری و تسهیل در رسیدن به اهداف شرکت ها می شود.

مدیر عامل شرکت آب و خاک کشور نیز در این دیدار با بیان اینکه این شرکت برای سرمایه گذاری در پروژه های بزرگ استان آمادگی دارد، گفت: این شرکت آمادگی دارد تا در زمینه سرمایه گذاری در حوزه های آب و خاک، سدسازی، راهسازی، شبکه آبیاری وکلیه کارهای پیمانکاری مشارکت نماید.

شاهرخی با اشاره به اینکه شرکت آب و خاک کشور در کلیه استانهای کشور دفتر دارد و توسعه سرمایه گذاری در خارج از کشور را نیز در دستور کار دارد، اظهارداشت: استان ایلام باتوجه به دسترسی آسان و امن به کشور عراق بهترین مسیر برای توسعه سرمایه گذاری و صدور آن است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.