قدس آنلاین _ امام پور: مسابقات پینگ پنگ جانبازان ۷۰ درصد قطع نخاع با حضور ۲۵ جانباز قطع نخایی کشور از ۱۹ آبان ماه در سالن ورزشی آقا مصطفی خمینی مشهد به مدت دو روز برگزار شد.

اختتامیه اولین دوره مسابقات پینگ پنگ جانبازان  ۷۰ درصد قطع نخاع از گردن

به گزارش قدس آنلاین معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی در خصوص این مسابقات به خبر نگار ما گفت:  در این دوره از مسابقات 25 شرکت کننده از 10 استان تهران ، آذربایجان غربی، اصفهان، خوزستان،گیلان،فارس، یزد،زنجان،کرمانشاه و مرکزی در دو کلاس 3 و 4 به رقابت پرداخته و در پایان 8 نفر به مرحله آسیایی راه یافتند.

سید مجید حسینی همچنین اظهار داشت:  در این دوره از مسابقات تهران با 15 امتیاز،آذربایجان غربی با 11 امتیاز و فارس با 9 امتیازرتبه های اول تا سوم را کسب کردند.

وی افزود: این دوره از مسابقات با نام و یاد سردار شهید حسین همدانی برگزار می شود که دور نخست آن با حضور 25 جانباز برگزار شد و دور دوم نیز شنبه تا دوشنبه هفته آینده با حضور 20 جانباز در همین مکان برگزار می گردد.

 به گفته او بدین ترتیب در مجموع 45 جانباز در این دوره از مسابقات حاضر خواهند بود.

وی خاطر نشان کرد: بنیاد شهید در تمامی رشته های جانبازان و معلولان اعم از فوتبال فوتسال بسکتبال شنا پینگ پنگ تیراندازی با تفنگ بادی و کمان و دیگر ورزشهای مرتبط با این گروه فعال است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.