قدس آنلاین- تبریز: مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه عاشورا با بیان اینکه استکبار از تفکر بسیجی احساس خطر کرده به همین دلیل این نهاد مظلومانه مورد تاخت و تاز آنان است، گفت: بسیج مانع نفوذ استکبار و سدمحکمی در برابر آنان است.

بسیج سد محکمی در برابر نفوذها است
به گزارش قدس آنلاین از تبریز، علی اصغری ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی اصحاب رسانه آذربایجان‌شرقی با موضوع نقش استراتژیک رسانه‌ها در تبیین فرهنگ و تفکر بسیجی اظهار داشت: دشمن با هجمه‌های فرهنگی و بمباران‌های تبلیغاتی و با بهره‌گیری از ابزارهای رسانه‌ای وارد جنگ با ایران شده است و بهترین و تاثیرگذارترین منبع برای مقابله با چنین هجمه‌هایی رسانه‌های گروهی هستند که باید با تمام قوا وارد عرصه شده و از کیان اسلامی و ملی دفاع کنند.

وی با تاکید بر لزوم مهندسی فرهنگی و رسانه‌ای برای مقابله با جنگ نرم دشمنان علیه نظام اسلامی، گفت: مقابله با تهدیدات فرهنگی و جنگ نرم، تفکر آفندی و روحیه جهادی می‌طلبد که این امر مستلزم فرهنگ و تفکر بسیجی است.

اصغری با تاکید بر اهمیت صدور فرهنگ و تفکر ناب انقلاب اسلامی و تفکر بسیجی گفت: باید اذعان کرد که تفکر بسیجی بوده است که در دوره‌های مختلف موجبات پیشرفت کشور را فراهم کرده است و حتی در دوران بعد از جنگ نیز در مقاطع مختلف در شرایطی که شرکت‌های مختلف جرات ورود به پروژه‌های بزرگ را نداشتند همین تفکر به آنها جرأت داد و امروز هم این فکر ناب در دنیا ریشه دوانده است و روز به روز بالاخص در کشورهای مسلمان در حال گسترش است.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه عاشورا تصریح کرد: در حال حاضر نیز بسیجیان در عرصه‌های علم و فناوری وارد میدان جهاد علمی شده و به جرات می توان گفت در این بخش نیز دستاوردهای بسیار بالائی داشته است.

وی با اشاره به احساس خطر استکبار از تفکر بسیجی اظهار کرد: همه استکبار و دشمنان اسلام علیه تفکر بسیج و تفکر امام جبهه گرفته‌اند چرا که احساس خطر می‌کنند.

اصغری گره حل مشکلات کشور را تمسک به تفکر بسیجی دانست و گفت: بر مبنای همین تفکر بود که مردم جنگ تحمیلی را اداره کردند؛ تهدیدات را به فرصت تبدیل نمودند و پیام انقلاب به گوش جهانیان رسید و عمق استراتژیک نظام به بیخ گوش رژیم صهیونیستی و آمریکا گسترش پیدا کرد.

وی ورود تفکر بسیجی در تمام عرصه‌ها را رمز پیروزی دانست و گفت: ماموریت بسیج صرفا نظامی نیست و بسیج در تمام عرصه‌ها کارآمد و توانمند است.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه عاشورا اشاعه فرهنگ بسیج را ماموریتی مهم و حساس دانست و افزود: پیشرفت‌های علمی جوانان در عرصه دانش هسته‌ای ثمره تفکر و اندیشه بسیج است و ورود اندیشه و تفکر بسیج در تمام عرصه‌ها رمز پیروزی و موفقیت است و رسالت اصحاب رسانه برای معرفی و انتقال این تفکر عمیق و کارآمد رسالتی عظیم و استراتژیک است.

وی تصریح کرد: روابط عمومی سپاه عاشورا با تمام توان و امکانات خود آمادگی دارد تا به عنوان پل ارتباطی بین بسیج و رسانه‌ها عمل کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.