قدس ‌آنلاین- تبریز: آخرین هماهنگی دستگاه‌های مسوول استان برای خدمت‌رسانی به زایران اربعین حسینی در مرز شلمچه در جلسه‌ای با حضور استاندار آذربایجان شرقی انجام شد.

آمادگی کامل دستگاه‌های استان برای خدمت‌رسانی شایسته به زایران اربعین حسینی

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، اسماعیل جبارزاده در این جلسه از آمادگی کامل استان آذربایجان شرقی برای خدمت‌رسانی شایسته به زایران حضرت امام حسین(ع) در ایام اربعین در مرز شلمچه خبر داد.

وی بر تکمیل امکانات مورد نیاز در این نقطه مرزی تا زمان آغاز عزیمت زایران به کربلای معلا تاکید کرد و از دستگاه‌های مسوول خواست نهایت همکاری را با ستاد اربعین داشته باشند.

دکتر جبارزاده همچنین در خصوص تامین برخی از اقلام مورد نیاز ستاد اربعین، دستورات لازم را به مدیران دستگاه‌های مرتبط صادر کرد.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان این که نیت همه ما خدمت به زایران حضرت اباعبدالله(ع) است، ابراز امیدواری کرد با همت و تلاش دستگاه‌های استانی، روند اعزام زایران و عبور و مرور آنها از مرز شلمچه به بهترین شکل انجام شود.

دانشور، رییس ستاد استانی بازسازی عتبات عالیات هم در این جلسه از اعلام آمادگی مسوولان ایرانی و عراقی برای همکاری با استان آذربایجان شرقی در مرز شلمچه خبر داد و گفت: بخشی از امکانات و تجهیزات مورد نیاز به مرز منتقل شده و در تامین مابقی امکانات نیز مشکلی نخواهیم داشت.

مدیران دستگاه‌های مسوول نیز آمادگی خود را برای همکاری با ستاد خدمت‌رسانی به زایران اربعین حسینی اعلام کردند.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.