مدیرکل پیش بینی هواشناسی از وزش باد شدید در ۵ استان کشور از فردا خبر داد و گفت:براساس پیش بینی‌های صورت گرفته از سوی سازمان هواشناسی روز شنبه در استان‌های سمنان، تهران، قم، البرز و مرکزی در بعضی ساعات وزش باد شدید رخ خواهد داد.

وزش باد شدید در ۵ استان کشور از فردا/بارش برف در ارتفاعات از بعد ازظهر امروز

به گزارش قدس آنلاین،احد وظیفه در گفت‌وگو با میزان درباره وضعیت جاده‌ها اظهار کرد:  آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی نشان می‌دهند، به تدریج از اواخر امروز جریانات روی دریای خزر شمالی شده، لذا از اواخر امروز و طی روز شنبه برای استان‌های واقع در سواحل دریای خزر و برخی نقاط شمال غرب و شمال شرق کشور، افزایش ابر، بارش باران، وزش باد و در ارتفاعات بارش برف پیش بینی می‌شود.

وی در ادامه به شدت بارش‌ها روز شنبه درشرق استان گیلان و استان‌های مازندران و گلستان اشاره کرد و گفت: طی سه روز آینده خلیج فارس و دریای خزر مواج است. همچنین روز شنبه در استان‌های سمنان، تهران، قم، البرز و مرکزی در بعضی ساعات وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.
مدیرکل پیش بینی هواشناسی در خاتمه با بیان این مطلب که آسمان پایتخت امروز کمی ابری گاهی وزش باد را شاهد خواهد بود، گفت: دمای هوای تهران امروز 15 درجه بالای صفر است.
 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.