حجت‌الاسلام ماندگاری گفت: هر کسی تحت ولایت الهی باشد همواره قیامت در پیش‌رویش است، ولی فراموشی از قیامت انسان را به رشوه‌خواری، ربا و گناه سوق می‌دهد.

هر کس تحت ولایت الهی باشد همواره قیامت در پیش‌رویش است/ آمریکا بزرگترین راهزن تاریخ است
به گزارش قدس آنلاین و به نفل از فارس، حجت‌الاسلام مهدی ماندگاری صبح امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه مشهد اظهار کرد: انسان اشرف مخلوقات است و کسی که زیر چتر ولایت الهی است، خداوند نمی‌گذارد که سقوط کند.

وی با بیان اینکه کسانی که ولایت الهی ندارند از پنج اصل غافلند و خداوند متعال در زمینه پنج اصل تذکر می‌دهد، گفت: تذکر به مبدا عالم هستی نخستین اصل است، امام خمینی(ره) همواره بر عنایات خداوند متعال تاکید داشتند و پرورش یافته‌های مکتب امام راحل یعنی شهدا و بسیجیان هم همواره از خدا یاد می‌کنند.

رئیس مؤسسه روایت سیره شهدا با اشاره به اینکه امام امروز ما هم همواره از خدا یاد می‌کنند، افزود: آل‌سعود که بهتر است بگوییم آل‌یهود و خائن‌الحرمین توانایی اداره یک و نیم میلیون زائر را نداشتند ولی در راهپیمایی اربعین حسینی میلیون‌ها زائر شرکت می‌کنند و هیچ اتفاقی هم نمی‌افتد.

وی ادامه داد: از تحریم 1+5 نترسید، بلکه از تحریم خداوند بترسید، غفلت از مبداء عالم هستی انسان را سقوط می‌دهد.

ماندگاری افزود: دومین تذکر، تذکر به قیامت و مقصد عالم هستی است، قرآن می‌فرماید مراقب قیامت باشید لذا 2 هزار آیه قرآن یا به عبارتی یک سوم آیات قرآن مرتبط با روز قیامت است.

وی با بیان اینکه داعشی‌ها چون قیامت را فراموش کرده‌اند از حیوان پست‌تر شده‌اند، تشریح کرد: صهیونیست‌ها و آل‌سعود کودک‌کش نیز قیامت را فراموش کرده‌اند.

وی افزود: هر کسی تحت ولایت الهی باشد همواره قیامت در پیش‌رویش است، ولی فراموشی از قیامت انسان را به رشوه خواری، رباخواری و گناه سوق می‌دهد.

رئیس مؤسسه روایت سیره شهدا با بیان اینکه سومین تذکر، تذکر به صراط مستقیم است، اظهار کرد: هرکسی غیر از صراط مستقیم را در پیش بگیرد، سقوط می‌کند و هرکسی در این صراط قرار گیرد در مسیر ولایت است.

ماندگاری با بیان اینکه امروز می‌بینیم بعضی‌ها برای اینکه طرفدار پیدا کنند به سمت قمه‌زنی روی آورده‌اند، تاکید کرد: امروز همه مردم دنیا به راحتی رفتارهای شما را می‌بینند و این ظلم به اهل‌ بیت(ع) است.

وی ادامه داد: تذکر چهارم به راهنماست و باید ولی ما را به راهنما سوق دهد و پنجمین تذکر این است که راهزن‌شناس باشید زیرا که راهزنان شکل راهنما به خود می‌گیرند همانطور که آمریکا بزرگترین راهزن تاریخ است و به نام دفاع از آزادی اقدام به غارت می‌کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.