عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه هر نغمه تسلیم در کشور نغمه آمریکایی است، گفت: برخی رفتارها نماد تسلیم است و لذا از ابتدا تا انتهای فرهنگ عاشورا هیچ نمادی از تسلیم دیده نمی‌شود.

هر نغمه تسلیم در کشور، نغمه آمریکایی است/ عزت فلسطین از رهگذر انتفاضه و مقاومت است
 
 

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از فارس، آیت‌الله سید احمد خاتمی صبح امروز در اجتماع عظیم عزاداران دهه اول صفر با عنوان منشور عزت در این شهرستان اظهار کرد: برخی بعد از قضیه برجام گفتند، تابوی مذاکره با آمریکا شکسته شده است، البته جریانی در داخل کشور و از زمان امام راحل به دنبال مذاکره و تعامل با آمریکا بودند، اما آیا آمریکا در پی مذاکره است، به طور یقین اینگونه نیست و آنها می‌گویند سر میز مذاکره بنشینید و آنچه که ما می‌گوییم، عمل کنید.

عضو مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: سرزمین فلسطین و قدس شریف حدود 70 سال است که در اشغال رژیم غاصب صهیونیستی است و تاکنون ده‌ها نشست سیاسی برای آن برگزار شده، اما امروز اگر عزتی برای فلسطینیان باقی مانده از رهگذر انتفاضه و مقاومت است. 

خاتمی محرم و عاشورا را فرهنگ عزت و ذلت‌ناپذیری عنوان کرد و گفت: برخی قصد دارند این فرهنگ عزت را به سمت ذلت ببرند و می‌گویند حضرت سیدالشهدا(ع) با عمر سعد دست داده و مذاکره کرده، حال آنکه در 10 مصدر از مصادیر قوی و مستدل آمده که امام حسین(ع) به عمر سعد نهیب زده و او را نصیحت و موعظه کرده است.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه هر نغمه تسلیم در کشور نغمه آمریکایی است، ادامه داد: برخی رفتارها نماد تسلیم است و لذا از ابتدا تا انتهای فرهنگ عاشورا هیچ نمادی از تسلیم دیده نمی‌شود و آنچه که انسان می‌بیند عزت، مقاومت و ولایت‌مداری است.  

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: آمریکایی‌ها قصد داشتند تا از روزنه برجام، ملت و نظام اسلامی ایران را به ذلت بکشانند اما شروط 9 گانه مقام معظم رهبری، آنها را ناکام گذاشت و لذا به آمریکا می‌گوییم، ملتی که دائم شعار هیهات مناالذله را سر می‌دهد، هرگز روی ذلت را نخواهد دید.

وی یکی از مهم‌ترین ابعاد نفوذ را جداکردن مردم از دین خدا عنوان کرد و افزود: مهم‌ترین بعد نفوذ، نفوذ فرهنگی است و دشمن با 180 شبکه فارسی زبان ماهواره‌ای و هزاران سایت اینترنتی و با غفلت از خدا، مترصد آن است تا مردم و به‌ویژه جوانان را نسبت به ارزش‌های دینی و انقلابی بی‌تفاوت کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: به هر میزان که بتوانیم فاز و محور معنویت را در جامعه زنده نگه داریم به همان میزان در مقابل نفوذ دشمن ایستادیم و بالعکس به هر مقدار که از دین خدا و معنویت غفلت کنیم دشمن پیشروی می‌کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.