رها حاتمی: تيم ملي هندبال از امروز كارش را در رقابت‌هاي انتخابي المپيك آغاز مي‌كند تا شانسش را براي اول شدن در اين رقابت‌ها و صعود به المپيك براي اولين بار در تاريخ ورزش كشور امتحان كند.

  برای رسیدن به المپیک مي‌جنگيم

شانسي كه بيشتر اهالي اين رشته به آن بدبينانه نگاه مي‌كنند، اما وقتي با تك تك بچه‌ها صحبت مي‌‌كنيم، حرف‌هاي ديگري مي‌زنند، نه اينكه راضي باشند از شرايط. حاشيه‌ها و كم توجهي‌ها را بهتر از هر كسي حس مي‌كنند اما مي‌خواهند از جان و دل مايه بگذارند، تا تيم نتيجه بگيرد. سعيد حيدري راد كه بعد از عملكرد خوب در اينچئون، خود را به عنوان يكي از اميدها مطرح كرد، در تورنمنت تونس و در شرايطي كه شايد خيلي از بازيكنان عملكرد نه چندان اميدواركننده اي داشتند، به عنوان بهترين دروازه بان اين تورنمنت انتخاب شد تا حالا بخشي از اميد عرفان اسماعيلاگيج به او باشد. دروازه باني كه مدتي قبل از ناحيه ACL زانو آسيب ديد اما زود خودش را رساند تا اردوها را از دست ندهد. حالا هم در فاصله چند ساعت مانده به اولين بازي ايران مقابل عمان، مي‌گويد از هر نظر آماده است:« من نمي دانم در اين تورنمنت چه چيزي انتظار بچه‌هاي ايران را مي‌كشد؛ اما اين را خوب مي‌دانم كه ما چيزي كم نمي‌گذاريم.

 شايد در اين مدت اتفاق هايي افتاده باشد كه بچه‌ها ناراحت باشند يا از اينكه مورد حمايت لازم قرار نگرفته‌اند، ناراحت باشند اما حالا كه در شروع مسابقات هستيم، همه چيز را فراموش كرده و آماده ايم تا بهترين عملكرد خود را نشان دهيم.»

اين دروازه بان جوان، تيم ملي ايران را بهترين تيم تاريخ هندبال مي‌داند:« من يك چيز را خوب مي‌دانم. اگر اين دوره به المپيك نرويم، سال‌هاي سال بايد اين موضوع را فراموش كنيم. اين تيم بهترين تيم تاريخ ايران است. بازيكناني دارد كه در عين جواني، با تجربه اند. دو فاكتور اساسي براي يك تيم  كه ما داريم.»

او از غيرت ايراني  هم حرف مي‌زند: « ايراني‌ها كارهاي نشدني زيادي را انجام داده اند. ما هم در اين تورنمنت باغيرت بازي مي‌كنيم. ان‌شاا... كه بتوانيم از سد حريفان مان بگذريم و در تهران جشن صعود بگيريم.»

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.