قدس آنلاین:مدیرعامل شرکت گازخراسان شمالی گفت: با اجرای پروژه های مصوب سفر مقام معظم رهبری ضریب نفوذ گاز رسانی روستایی به ۹۱ درصد ارتقا خواهد یافت.

اجرای طرح گازرسانی به ۱۴۵ روستای خراسان شمالی

به گزارش قدس آنلاین از بجنورد،محسن عرب مقصودی در بازدید از اجرای طرح گازرسانی به بخش مانه در شهرستان مانه و سلقمان افزود: 865روستا در سطح استان خراسان شمالی وجود دارد که از این تعداد 765 روستای بالای20 خانوار جمعیت است که در اولویت گازرسانی قرار دارد.

وی اضافه کرد: هم اکنون 430 روستای استان از نعمت گاز برخوردار شده اند که 67 و 4 دهم درصد خانوارهای روستایی استان را شامل می شود  .

مقصودی افزود: از محل مصوبه سفر مقام معظم رهبری به استان/ گازرسانی به 410 روستا در دستور کار قرارگرفته است که از این تعداد 26 درصد گازدار و27 درصد نیز در تحویل پیمانکار و مابقی طرح نیز آماده و تا پایان سال به پیمانکار تحویل داده خواهد شد.

وی کل اعتبار پیش بینی شده برای410 پروژه گازرسانی را دو هزار میلیارد ریال عنوان کرد وافزود: با اجرای پروژه های مصوب سفر مقام معظم رهبری ضریب نفوذ گاز رسانی روستایی به 91 درصد ارتقا خواهد یافت  .

مدیرعامل شرکت گاز استان همچنین به اجرای گازرسانی به 40 روستای غرب مانه اشاره کرد و گفت: این 40 روستا با اعتبار افزون بر300 میلیارد ریال با پیشرفت فیزیکی 60 درصد تا پایان سال به اتمام خواهد رسید.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.