هزینه خرید یک پراید با اقساط چهار ساله و نرخ سود ۱۶ درصد برای خریدار حدود ۲۷ میلیون تومان هزینه دارد، البته قیمت پراید در بازپرداخت وام ۲۵ میلیونی در هفت سال بیش از ۳۰ میلیون تومان می شود.

پراید با اقساط ۴ ساله ۲۷ میلیون آب می‌خورد/ فروش خودرو به تفکیک استان‌ها + جدول

به گزارش قدس انلاین به نقل از میزان، شاید برای هر شهروندی که قصد خرید خودرو با وام 25 میلیون تومانی را دارد این پرسش مطرح شود که در پایان اقساط، هزینه تمام شده خودرو چقدر خواهد بود. باتوجه به پرفروش بودن خودروی پراید در طرح وام 25 میلیون تومانی، هزینه تمام شده این خودر در اقساط 4 ساله حدود 27 میلیون تومان است.

مبلغ پیش پرداخت پراید چهار میلیون و 380 هزار تومان است که 80 درصد قیمت خودرو یعنی 16 میلیون تومان آن با نرخ سود 16 درصد از سوی دولت به مشتریان وام داده می شود که مشتری باید طی 8 فقره چک به فاصله 6 ماه به مبلغ 2 میلیون و 784 هزار تومان وام را بازپرداخت کند که هزینه تمام شده برای مشتری حدود 27 میلیون تومان می شود.

البته ناگفته نماند که قیمت پراید با توجه به طولانی بودن اقساط بیشتر خواهد شد که قیمت پراید با بازپرداخت وام 25 میلیون تومانی در 7 سال از 30 میلیون تجاوز می کند.

همچنین جدولی با عنوان میزان فروش خودرو به تفکیک استان ها در فضای مجازی دست به دست می چرخد که سهم خرید خودرو با وام 25 میلیون تومانی در استان های مختلف را نشان می دهد که تهران در صدر جدول قرار دارد.

پراید همچنان پرفروش است/ شرایط خرید پراید +جدول

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.