قدس آنلاین: دبیرکل کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران کشور گفت: همزمان با فرارسیدن بیست و پنجمین سالگرد تأسیس کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران کشور همایش تکریم و نکوداشت کارگران شاغل و بازنشسته در سراسر کشور برگزار می‌شود.

همایش تکریم و نکوداشت کارگران شاغل و بازنشسته در سراسر کشور برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، هادی ابوی‌طرقبه در گفت‎وگو با خبرنگار ما، اظهار داشت: به مناسبت فرارسیدن بیست و نهم آبان ماه سالروز تصویب قانون کار و تأسیس کانون انجمن‌های صنفی کارگران کشور، همایش تکریم و نکوداشت کارگران شاغل و بازنشسته در سراسر کشور برگزار می‌شود.

رئیس کانون انجمن‌های صنفی کارگری خراسان رضوی خاطرنشان کرد: این مراسم در تمامی مراکز استان‌ها برگزار می‌شود و در خراسان رضوی نیز با حضور مدیران و مسئولان حوزه کارگری خراسان رضوی و شهرستان‌های استان و همچنین کارگران شاغل و بازنشسته استان در تالار تلاش مجمتع فرهنگی و رفاهی کارگران اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی برگزار می‌شود.

ابوی‌طرقبه گفت: در راستای مشکلات موجود در جامعه کارگری در این همایش به دو محور بسیار مهم صیانت و دفاع از قانون کار و مخالفت جامعه کارگری در بحث ادغام امر درمان سازمان بیمه تأمین اجتماعی  با سایر بیمه‌ها پرداخته خواهد شد.

دبیرکل کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران کشور عنوان کرد: کانون انجمن‌های صنفی کارگران کشور در 65 انجمن و در دو حوزه صنعت و حرفه مشغول به فعالیت بوده و این انجمن در خراسان رضوی بالغ بر 100 هزار نفر از کارگران شاغل و بازنشسته استان را تحت پوشش و حمایت خود قرار داده است.

ابوی‌طرقبه افزود: کانون انجمن‌های صنفی کارگران کشور در تاریخ 29 آبان ماه سال 1369 فعالیت خود را آغاز کرد و امسال مراسم گرامیداشت بیست و پنجمین سالگرد تأسیس این مجموعه برگزار می‌شود و در این مراسم فعالیت‌های صورت گرفته در مدت ربع قرن از زمان تأسیس کانون انجمن‌های صنفی کارگران کشور به ویژه فعالیت‌های یک سال اخیر این مجموعه در سطح کشور و استان بیان خواهد شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.