مرتضی روشنی: قدس ویژه خراسان - نرخنامه سرویس مدارس در سال تحصیلی ۹۵-۹۴ از سوی شورای اسلامی شهر مشهد اعلام شد.

 نرخ سرویس مدارس مشهد اعلام شد

مدیر روابط عمومی سازمان تاکسیرانی شهرداری مشهد دراین باره به خبرنگار ما گفت: نرخنامه اعلامی از سوی شورای اسلامی شهر برای سرویس دهی در روزهای مصوب آموزشی است و مبنای دریافت کرایه براساس مبلغ ورودی و کیلومتر مازاد محاسبه خواهد شد.

محمدیان ادامه داد: چنانچه اولیا بخواهند پس از ثبت نام سرویس، انصراف دهند، در ماه نخست 10درصد، در ماه دوم 25 درصد و در ماه سوم معادل یک سوم مبلغ دریافتی کسر و اگر پس از گذشت سه ماه قصد انصراف داشته باشند، به ازای هر ماه 10 درصد به مبلغ کسری اضافه می شود، ضمن اینکه فرصت انصراف تا پایان بهمن ماه سال جاری خواهد بود و پس از آن هیچ گونه وجهی بابت انصراف مسترد نخواهد شد.

وی درباره خودروهای ممنوعه برای سرویس دهی به مدارس تصریح کرد: خــــودروهایی مانند پی کی، ماتــیز و ام وی ام 110 به عنوان خودروهای ممنوعه در امر سرویس دهی محسوب می شوند که مدیران مدارس باید از قبول این گونه خودروها برای سرویس دهی خودداری کنند.

مدیر روابط عمومی سازمان تاکسیرانی شهرداری مشهد همچنین درباره نحوه دریافت مبلغ سرویس از اولیا گفت: این نرخ مصوب بوده و هیچ‌گونه تغییری نخواهد کرد و اولیا می توانند 40 درصد مبلغ را به صورت نقد و 60 درصد را طی دو فقره چک تا پایان بهمن ماه پرداخت نمایند.

محمدیان درخصوص تعرفه سرویس های مدارس بیان کرد: جدولی براساس مقطع و نوع خودروی سرویس دهنده براساس افزایش مبلغ 25 درصد در مقایسه با سال گذشته و به صورت پلکانی تهیه شده که تا شعاع 15کیلومتری مدرسه نرخ ثابتی دارد، اما فاصله های بیشتر از 15 کیلومتر نرخ ورودی و کیلومتر برای آن‌ها لحاظ خواهد شد.

وی ادامه داد: براین اساس نرخ تعرفه برای خودروهای پیکان و پراید در مقاطع اول و دوم ابتدایی، دوره اول و دوم متوسطه و همین‌طور هر کیلومتر آزاد به ترتیب 37هزار و پانصد ریال، 44هزار و 500 ریال و 25 هزار ریال خواهد بود.

وی افزود: تعرفه خودروهای سمند، پژو و ال 90 به ترتیب، 43 هزار و 600 ریال، 46هزار ریال و 43هزار ریال برای مقاطع اول و دوم ابتدایی، دوره اول و دوم متوسطه و هر کیلومتر آزاد لحاظ می شود.

همچنین کلاس خودروهای ون سواری و خودروهای گروهی مانند مینی بوس در مقاطع ابتدایی و دوره اول و دوم متوسطه به ترتیب 32هزار و 500 ریال و 37هزار و 500 ریال تعیین شده، اما برای هرکیلومتر مازاد نرخ خودروهای ون، 34 هزار ریال و خودروهای گروهی 19هزار ریال محاسبه می‌شود.

مخاطبان گرامی!

لطفاً نظرات خود را در خصوص این مطلب  به شماره 300072305 پیامک کنید.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.