قدس آنلاین- یزد : مدير کميته امداد امام خميني(ره) اردکان گفت: هم اکنون ۹۵۰ نفر زن سرپرست خانوار تحت حمايت اين نهاد هستند.

حمايت کميته امداد اردکان از ۹۵۰ زن سرپرست خانوار

به گزارش قدس آنلاین از یزد ، عليرضا خليلي با بيان اين مطلب اظهار داشت: زنان سرپرست خانوار از جمله گروه هاي آسيب پذير جامعه هستند که گاه عواملي چون طلاق، فوت، اعتياد همسر، ازکارافتادگي همسر، رها شدن توسط مردان مهاجر و يا بي مبالاتي، موجب آسيب پذيري اين طيف وسيع از جامعــه مي شود.

وي گفت: توجه و بررسي همه جانبه و دقيق مسائل و مشکلات زنان سرپرست خانوار و ارائه راهکارهاي صحيح و اصولي به منظور حمايت از آنها، از جمله وظايف نهادها و سازمان هاي خدمات اجتماعي در هر کشور است که در کشور ما هم پس از پيروزي انقلاب اسلامي و تشکيل  کميته امداد به فرمان امام خميني(ره) هم اکنون اين نهاد در حد توان خود از اين زنان حمايت مي کنند.

خليلي با اشاره به يکي از رويکردهاي اصلي کميته امداد تحکيم بنيان خانواده است، افزود: ارتقاء آرامش دروني و سلامت خانواده ها و جامعه با نهادينه کردن ارزش هاي ديني و اسلامي تضمين مي شود.

مدير کميته امداد امام خميني(ره) اردکان اضافه کرد: وي اظهار داشت : در شرايط فعلي سياست امداد ارائه تسهيلات اشتغال و فراهم نمودن زمينه رشد و شکوفايي مددجويان به جاي پرداخت کمک‌هاي مستقيم و بلاعوض مي‌باشد.

عليرضا خليلي گفت: در اين راستا و با هدف آشنا نمودن مددجويان با نحوه‌ي دريافت و مديريت در زمينه وام اشتغال بيش از 40 نفر از زنان سرپرست خانوار در جلسه توجيهي اشتغال شرکت نمودند.

گفتني است هم اکنون950 زن سرپرست خانوار از حمايت هاي کميته امداد اردکان بهره مندند.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.