در مراسمی از «پایگاه اطلاع رسانی محسن حاجی حسنی کارگر» رونمایی شد.

پایگاه اطلاع رسانی "حاجی حسنی کارگر" رونمایی شد

به گزارش قدس آنلاین  و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، این سایت به همت ستاد مردمی حمایت از این قاری برجسته با مشارکت معاونت فرهنگی تفریحی شهرداری و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی طراحی و راه اندازی شده است.

مسئول ستاد مردمی حمایت از محسن حاجی حسنی در این زمینه اظهار داشت: در این سایت تلاش شده است که چکیده‌ای از تلاوت‌های صوتی و تصویری، مصاحبه با خانواده وی و به طور کلی زندگی نامه این قاری بین المللی در معرض دید علاقه مندان قرار گیرد.

احسان کفشدار طوسی گفت: در این سایت قسمتی برای درج دلنوشته‌های مردمی در نظر گرفته شده و علاقه مندان به این قاری برجسته دنیای اسلام می‌توانند با مراجعه به این سایت دلنوشته‌های خود را در این قسمت ثبت کنند.

مسئول ستاد مردمی محسن حاج حسنی کارگر ادامه داد: این ستاد در نظر دارد با تولید و پخش دیگر محصولات فرهنگی برای معرفی این قاری بین المللی به جوانان این مرز و بوم قدم بردارد.

کفشدار طوسی از اکران مستندی با عنوان «یوسف قراء» در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: در این مستند که با همکاری خانه هنرمندان مشهد تهیه و تولید شده، زندگی نامه این شخصیت برجسته قرآنی به تصویر کشیده شده است.

وی همچنین تلاش برای تهیه آهنگ پیشواز با صوت محسن حاج حسنی و ارسال آن برای اپراتورهای تلفن همراه را از دیگر اقداماتی برشمرد که این ستاد مردمی در دست اقدام دارد.

مسئول ستاد مردمی حمایت از محسن حاجی حسنی ادامه داد: این اقدامات با هدف اشاعه و گسترش فرهنگ قرآنی و ارائه یک الگوی مناسب به جوانان کشور انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شخصیت محسن حاج حسنی کارگر همه خصیصه های یک جوان مسلمان و انقلابی را که در کلام مقام معظم رهبری آمده دارا بود، اظهار امیدواری کرد که جوانان با الگو گرفتن از این شخصیت قرآنی در مسیر مستقیم که همان راه قرآن و اهل بیت(ع) است قرار گیرند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.