فرمانده انتظامی استان ایلام با تاکید مجدد بر همراه داشتن گذرنامه و ویزا برای شرکت در کنگره عظیم اربعین گفت: از ابتدای آبان تاکنون بیش از ۱۳۱ هزار زائر از پایانه مرزی مهران عازم عتبات عالیات شدند.

خروج زائران از مرز مهران از ۱۳۱ هزار نفر گذشت

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از ایرنا، سردار علی دولتی اظهار کرد: روزانه بطور میانگین بین 5 تا 10 هزار زائر از این مرز تردد می کنند که بر اساس آمارهای موجود در این مدت (24 روز) 131 هزار و 57 زائر از پایانه مرزی مهران عازم کشور عراق شده اند.
وی با تاکید بر اینکه حضور در کنگره عظیم اربعین مستلزم همراه داشتن گذرنامه و داشتن ویزای معتبر عراق است، افزود: برنامه ریزی های صورت گرفته برای جلوگیری از اعزام بدون روادید زائران انجام شده و کنترل ها از مبدا سفر زائران انجام می شود.
سردار دولتی با اشاره به افزایش گیت های ورود و خروج در پایانه مرزی مهران تاکید کرد: امسال سرعت تردد زائران و کنترل ها با حضور نیروهای انتظامی و مرزبانی بیشتر از سال قبل خواهد بود.
وی ادامه داد: تعداد دستگاه های کنترلی و کارکنان گذرنامه به اندازه مورد نیاز برای این ایام تامین شده تا ورود و خروج زائران از مرز مهران با سرعت بیشتری صورت بگیرد.
فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: تردد از پایانه مرزی مهران به سمت عراق همچنان رو به افزایش است و هر چه به ایام منتهی به اربعین حسینی نزدیک می شویم به این آمار افزوده خواهد شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.