قدس ‌آنلاین-هاشمی:در بسته خبری پیش رو خبرهایی خواندنی از گوشه و کنار جهان تقدیم شما می کنیم هرچند که انفجارهای جمعه شب پاریس طی یک دو روز اخیر در صدر اخبار قرار داشت اما همچنان ترکش ها برنامه فیتیله دامنگیر افراد ذی ربط است

از شرط  احمدی نژاد برای حضور در انتخابات و بازار سیاه در کمین خودروهای قسطی تا فروش کلیه در تلگرام و تصادف عجیب در کارواش

بازار سیاه در کمین خودروهای قسطی

آن طور که رضا تقی‌زاده معاون فروش و بازاریابی سایپا در گفت‌وگویی رادیویی عنوان کرد، متقاضیانی که برای دریافت تسهیلات 25 میلیون تومانی، از سوی بانک مرکزی واجدشرایط نشدند، می‌توانند پول خود را دریافت کرده یا سهمیه‌شان را به شخص دیگری واگذار کنند.

به گفته وی، متقاضیانی که در پروسه اعتبارسنجی رد شده‌اند (یعنی بانک مرکزی آنها را برای دریافت تسهیلات 25 میلیونی تایید نکرده)، می‌توانند با مراجعه به نمایندگی‌های سایپا، وجه پرداختی خود به‌عنوان مبلغ پیش پرداخت را پس بگیرند. تقی‌زاده در عین حال تاکید کرده که این افراد می‌توانند شخص دیگری را به جای خود معرفی کرده و سهمیه‌شان را در اختیار دیگری بگذارند.

با توجه به گفته‌های معاون فروش سایپا، آنهایی که موفق به عبور از سد اعتبارسنجی نشده‌اند، این امکان را دارند تا سهمیه خود را به شخص دیگری بدهند؛ این در شرایطی است که به گفته کارشناسان امکان دارد، چنین اقدامی زمینه‌ساز ایجاد بازار سیاه شود. کارشناسان تاکید می‌کنند که آزاد بودن واگذاری سهمیه خرید تسهیلاتی خودرو، به نوعی ایجادکننده بازار سیاه در این زمینه است، زیرا به احتمال زیاد سبب می‌شود برخی سهمیه خود را با قیمتی بالاتر به دیگران بفروشند.

در این شرایط، کارشناسان معتقدند اگر ثبت‌نام آنهایی که واجد شرایط نبودند، باطل و امکان ثبت‌نام برای دیگران فراهم بیاید، نتیجه بهتری حاصل و خبری هم از بازار سیاه نخواهد بود.

دیدار مرکل و ملک سلمان در آنتالیا

«سلمان بن عبدالعزیز» شاه عربستان سعودی، امروز- شنبه- با «آنگلا مرکل» صدراعظم آلمان در حاشیه نشست گروه 20 که در آنتالیا در جنوب ترکیه آغاز شده است، دیدار و درخصوص مسائل مورد توجه دو طرف گفت‌وگو کرد.

طبق این گزارش، برخی تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی از دیگر محورهای دیدار ملک سلمان و مرکل بود.

این دیدار بدون برنامه قبلی صورت گرفت؛ چرا که طرف‌های سعودی و آلمانی اعلام نکرده بودند که سلمان و مرکل

در جریان این نشست سران دیدار خواهند کرد

احساس تکلیف شرط حضور احمدی نژاد در انتخابات

سید محمد جواد ابطحی ،عضو جبهه پایداری در گفتگو با  آریا از ادامه جلسات جبهه پایداری، جمعیت ایثارگران و حزب موتلفه اسلامی خبر داد و گفت: حضور احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری ۹۶بستگی به احساس تکلیف ایشان دارد لذا اگر دوستان اصولگرا از آقای احمدی نژاد چنین درخواستی داشته باشند بنده فکر نمی کنم رد کنند.

وی افزود: البته آقای احمدی نژاد در آن هشت سال خیلی خسته شده اند چراکه متاسفانه بخشی از دوستان در پازل دشمن بازی کردند لذا تا وقتی به این مطلب نرسد که دوستان اصولگرا اتفاق نظر پیدا کرده‌اند تصمیم نخواهند گرفت

اخراج معلمان از مجلس

در جلسه علنی  مجلس یک فوریت طرح استفساریه قانون الحاق یک تبصره به ماده ۱۷ قانون تعیین تکلیف استحدام معلمین به تصویب نمایندگان رسید. پس از اعلام تصویب این فوریت تعدادی از معلمان که به عنوان میهمان در جلسه حضور داشتند با کف زدن در پارلمان، از این مصوبه مجلسی‌ها ابراز خوشحالی کردند. همین موضوع موجب تذکر محمدرضا باهنر نایب رئیس دوم مجلس که ریاست صحن علنی را بر عهده داشت، شد. باهنر پس ازتذکر به میهمانان گفت: کف زدن در صحن علنی توسط میهمانان جلسه علنی، تخلف است؛ هر نوع اظهارنظر میهمانان پارلمان در جلسه علنی ممنوع است

انتقاد زنان اروپایی جهاد نکاح از آرایشگاه داعش

زنان جهاد نکاح" داعش در صفحات شخصی خود در توییتر و فیس‌بوک، از محل و امکانات زندگی خود و محدودیت‌های اعمالی توسط این گروهک ابراز نارضایتی کرده‌اند.

یکی از این زنان داعشی در صفحه توییتر خود خطاب به دوستانش نوشته است: ما سالن آرایش داریم؛ اما به تو نصیحت می‌کنم که به آنجا پا نگذاری؛ چرا که با مُد روز اصلا هماهنگ نیست و اگر در آنجا آرایش کنی مثل زنان "پهلوان" می شوی!

به نوشته میرور، یک زن اروپایی دیگر نیز با انتشار عکس شامپوهای مورد استفاده تروریست‌های داعش تأکید کرد، کیفیت این شامپوها اصلا خوب نیست!

یکی دیگر از این زنان با انتشار تصویری از پشت بام محل سکونت خود نوشته است: این نمونه ای دقیق از وضعیت همۀ ساختمان های اینجاست و من به خاطر ضعیف بودن آنتن تلفن همراه، دائم باید بر روی چنین پشت بامی بروم!

زنان و دخترانی که از کشورهای مختلف جهان در پی تبلیغات دروغین داعش به این گروهک پیوسته‌اند به جای رسیدن به سرزمین آرزوهای خود با زندگی سرشار از خشونت، جنایت و سختی مواجه شده‌اند و بسیاری از این زنان در پی اقدامات وحشیانه تروریست‌های داعش دست به خودکشی زده‌اند

تکذیب ادعای بابک زنجانی

رئیس سازمان زندان‌ها در پاسخ به سؤالی مبنی بر ادعای بابک زنجانی در خصوص اعتصاب غذا برای گرفتن کاغذ گفت: زندان‌های ایران نسبت به زندان‌های دیگر در سطح بالاتری قرار دارد و مسائل حقوق بشری را رعایت می‌کند و حتی کار به جایی رسیده که خیلی از همکاران ما می‌گویند زندانبانان زندانی و زندانیان زندانبان هستند.

جهانگیر با تأکید براینکه حقوق زندانیان به طور کامل رعایت می‌شود، گفت: کمیته‌های حقوق شهروندی به طور مرتب از زندان‌ها بازدید می‌کنند و عریضه‌های زندانی‌ها را دریافت می‌کنند در حقیقت زندانی برای بیان درخواست‌ها و مشکلات خود هیچ محدودیتی ندارد و کاغذ و قلم هم فراوان در دسترس زندانیان است.

به نوشته باشگاه خبرنگاران وی با بیان این جمله که «من اینگونه ادعاها را به صورت تکذیب می‌کنم»، افزود: جای تعجب دارد که افرادی که این همه به آنها کمک کرده‌ایم اینگونه مسائل را مطرح می‌کنند

سالومه سیدنیا مجری زن شبکه ماهواره ای من و تو به تیتر روزنامه وطن امروز درمورد وقایع پاریس واکنش داد.

اعتراض شبکه من و تو به تیتر روزنامه ایرانی

روزنامه "وطن امروز" در تیتر امروز خود در واکنش به حوادث تروریستی پاریس، آنرا نتیجه اقدامات غربی ها در حمایت از داعش دانسته و با استعاره ای نوشت: "غرب سرانجام دستپخت خود در سوریه را چشید بفرمایید شام"

 بفرمایید شام" عنوان برنامه ای در شبکه ماهواره ای من و تو است که در پی ترویج شراب و فساد در بین خانواده ها و بطور کلی تغییر سبک زندگی آنها می باشد.

سالومه سیدنیا در واکنش به انتخاب این تیتر که نامی مشترک با این برنامه دارد در صفحه اینستاگرامش ضمن توهین به دست اندرکاران روزنامه وطن امروز به آنها نسبت داعشی های وطنی داد...

دلیل شکایت صداوسیما از 2 نماینده مجلس

در پی سخنان کمال الدین پیرموذن نماینده مردم اردبیل در صحن مجلس، مبنی‌ بر شكایت رییس رسانه ملی از سه نماینده مجلس، اداره‌كل روابط‌عمومی صداوسیما توضیحاتی را پیرامون این شکایت و دلایل آن ارایه کرد.

در اطلاعیه ای که به منظور روشنگری درباره این شکایت منتشر شده، آمده است: «آقای پیرمؤذن مدعی شده است كه جای شاكی و متشاكی عوض شده است و ما باید از رئیس صداوسیما برای توهین به اقوام شكایت كنیم، در حالی كه ایشان از من، آقایان قاضی‌پور و شجاعی شكایت كرده است. در پاسخ باید گفت كه اولاً، آقای پیرمؤذن تلاش دارند تا موضوع شكایت را شخصی جلوه دهند، در حالی كه شكایت مذكور، شكایت رسانه ملی است و ثانیاً شكایت سازمان صداوسیما صرفاً از دو نماینده بوده كه موضوع آن نیز هیچ ربطی به ادعاهای مطرح شده در‌خصوص برنامه «فیتیله» ندارد بلكه موضوع به جوسازی‌های ایشان نسبت به عملكرد رسانه ملی در پوشش خبری و برنامه‌ای بررسی «برجام» بوده است

فروش کلیه در تلگرام

شاید اسم فروشندگان کلیه تصویر در و دیوارهای شهر را که آگهی‌های فروش کلیه بر آنها نصب شده‌اند تداعی کند ولی این‌بار در کنار این شیوه سنتی فروش کلیه شیوه‌های جدیدی سربرآورده‌اند که بازار گرمی هم دارند. سایت‌هایی که برای فروش کلیه احداث شده‌اند پر از آگهی‌هایی هستند که بیشتر آگهی‌دهندگان با کلمات «فوری» و «نیاز مالی» اضطرارشان را به فروش کلیه یا کبدشان نشان می‌دهند. به یکی از این سایت‌ها قدم می‌گذاریم. در یک آگهی که متعلق به روز گذشته است آمده است: «سلام امین هستم. ۲۴سالمه کلیه و قسمتی از کبدم رو می‌فروشم به قیمت توافقی. ورزشکار حرفه‌ای هستم و رزمی‌کارم. کلی هم حکم قهرمانی کشوری و بین‌المللی دارم.» با اینکه در بعضی از آگهی‌ها از قیمت‌های 90 و 100 میلیونی فروش صحبت شده، اما بعضی از آگهی‌های دیگر از «قیمت توافقی» که معلوم نیست راه به کجا می‌برد صحبت می‌کنند.

به نوشته اقتصاد آنلاین اما در این سایت علاوه بر آگهی‌هایی که در سایت هستند یک کانال تلگرامی هم وجود دارد که برای درج آگهی در کانال باید چهار هزار تومان پول به یک شماره حساب که در سایت قرار داده شده واریز کرد. وارد کانال تلگرامی فروش کلیه می‌شویم. در کانال آگهی‌های مختلفی از فروشندگان کلیه درج شده است. در یکی از این آگهی‌ها آمده است: «فروش کلیه 23 ساله فوری فوری فروشی30 میلیون.» شماره تلفنی هم در انتهای آگهی است و به همین راحتی و با چند کلمه ساده یک کلیه فروخته می‌شود

تصادف عجیب در کارواش

دوربین‌های مداربسته یک کارواش در شهر مشهد، تصاویری را ثبت کرده‌اند که ورود ناگهانی یک اتومبیل به دفتر مدیریت را نشان می‌دهد.

خبرآنلاین با انتشار این فیلم، ادامه داد: آن‌طور که شاهدان عینی می‌گویند، راننده خودرو سوناتا به دلیل بی‌احتیاطی و بی‌ توجهی به مسیر خروج کارواش، به اشتباه وارد دفتر مدیریت شده است

استعفای مدیر گروه کودک و نوجوان شبکه دو

مدیر گروه کودک و نوجوان شبکه دو سیما پس از سهل انگاری فیتیله ای ها از سمت خود استعفا داد.

در پی اشتباه عموهای فیتیله ای و آزرده خاطر شدن هم وطنان آذری زبان کشورمان، علی زارعان مدیر گروه کودک و نوجوان شبکه دو سیما به منظور پذیرش اشتباه صورت گرفته و دلجویی از آذری زبانان میهنمان از سمت خود استعفا داد.

در پی استعفای زارعان که سالها تجربه مدیریت گروه کودک و نوجوان را در شبکه های تهران و دو سیما داشت، محمدرضا جعفری جلوه مدیر شبکه دو سیما، آذرمیدخت آذرهوش را به سمت مدیریت گروه کودک و نوجوان شبکه دو سیما منصوب کرد....

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • یک ایرانی IR ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
    2 2
    آقای احمد نژاد تو رو بخدا نه خودت بیا نه گروهت هیچ کس که کوچکترین نشانی از ارتباط با شما دارد را نیاورید برای ملت هشت سال فقر و گرانی و تورم کافی است
  • علی IR ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
    3 3
    ول کن بابا احمدی نژاد چه صیغه ایه