قدس آنلاین - یزد : استاندار یزد با اشاره به‌ضرورت ساماندهی اتباع و مهاجرین خارجی در شهر شاهدیه تأکید کرد: انجام این مهم صرفاً با مشارکت مردم محقق می‌شود.

ساماندهی اتباع خارجی صرفاً با مشارکت مردم محقق می‌شود

به گزارش قدس آنلاین از یزد، استاندار یزد بابیان اینکه طرحی در رابطه با ساماندهی اتباع خارجی در استان یزد آماده‌شده است اظهار داشت: این طرح به وزارت کشور و شورای امنیت ملی ارسال‌شده و منتظر اعلام نظر این نهادهای مسئول هستیم.
سید محمد ميرمحمدي بابیان اینکه دو عامل شغل و سکونت دلیل جذب مهاجرین و اتباع خارجی به استان یزد است، تأکید کرد: اگر این دو عامل توسط مردم استان برای مهاجرین تأمین نشود زمینه حضورشان در استان از بین خواهد رفت و به کشور خود باز خواهند گشت.
وی در بخش دیگری از سخنانش میراث فرهنگی و بافت تاریخی شهر شاهدیه را ارزشمند دانست و افزود: ضرورت دارد با هماهنگی ارگان‌ها مرتبط ومسائل و مشکلات مربوط به این بخش حل‌وفصل شود و استانداری نیز حمایت‌های قانونی لازم را خواهد داشت.
استاندار یزد تغییر آبیاری سنتی به مدرن را در باغات شهر شاهدیه ضروری دانست و خاطرنشان ساخت: در حال حاضر دولت تسهیلات خوبی را در این زمینه تدارک دیده که لازم است شورای شهر و شهرداری شاهدیه با ترویج این روش‌ها زمینه را برای این تغییر فراهم کنند.


 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.