نمایندگان ایالت ویسکانسین آمریکا طرحی را ارائه کرده‌اند که براساس آن هرگونه تجارت و سرمایه گذاری در ایران یا با ایران از سوی شرکتها و نهادهای این ایالت ممنوع خواهد شد.

طرح نمایندگان ایالت ویسکانسین آمریکا برای تحریم ایران
به گزارش  فارس به نقل از آسوشیتدپرس، نمایندگان ایالت ویسکانسین آمریکا طرحی را ارائه کرده اند که براساس آن هرگونه تجارت و سرمایه گذاری در ایران یا با ایران از سوی شرکتها و نهادهای این ایالت ممنوع خواهد شد.

این طرح که توسط «دال کیوگنا» قانونگذار جمهوریخواه و سناتور «لیه ووکمیر» ارائه شده است سرمایه گذاران را از همکاری با شرکتهایی که دارای روابط تجاری با ایران هستند یا در این کشور سرمایه گذاری میکنند یا تحت مالکیت ایران هستند را منع میکند. این طرح همچنین سرمایه گذاری در هر شرکتی که برای ایران کالایی تولید میکند یا کالایی به ایران میفروشد را نیز تحریم خواهد کرد.

کیوگنا و ووکمیر هفته گذشته طی نامه ای از قانونگذاران آمریکایی خواسته اند که از این طرح حمایت کنند و آن را پاسخی به توافق هسته ای باراک اوباما با ایران خوانده اند.

نمایندگان جمهوریخواه پس از شکست در کنگره آمریکا برای جلوگیری از اجرای توافق هسته ای با ایران به دنبال اقدامات جدیدی برای اعمال تحریم علیه تهران هستند. یکی از روشهای جمهوریخواهان برای سنگ اندازی علیه توافق اعمال تحریمهای ایالتی است که اخیرا توسط تعداد دیگری از ایالتهای آمریکایی نیز مطرح شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.