قدس ‌آنلاین :هوشمند سفیدی گفت: ما نیارمند روابط عمومی های پاسخگو هستیم.

شبکه های اجتماعی ابزار روابط عمومی برای پاسخگویی بهتر است

به گزارش قدس انلاین دبیر کل سمیوزیوم بین المللی روابط عمومی در گفتگو با خبرنگارما گفت: سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی با موضوع طراحی و اجرای کمپین های ارتباطی برگزارمی شود.
وی افزود : هدف از طرح این موضوع این است که رویکرد وعملکرد کمپینی وجود ندارد و روابط عمومی ها کارهایشان مجزاست .کارایی لازم را ندارند روابط عمومی ها کارها را به صورت موردی دنبال می کنندو د رمورد اهداف خود طراحی را انجام نمی دهند.
هوشمند سفیدی درباره پاسخگو نبودن روابط عمومی ها گفت:اگر ما بادقت اجزای روابط عمومی را مورد نظر قرار دهیم .اعم از منابع انسانی ،لجستیکی و کلیه منابع که می توانند دراین زمینه نقش بایسته و شایسته ای را ایفا کنند در هربخشی با مشکل مواجه هستند. زیرا اعتبارات و منابع لازم در اختیار ندارند.
وی بیان کرد:رشته های دانشگاهی برای این موضوع کافی نیست و نیازمند رشته های بیشتری در این باره هستیم چرا که برخی مدیران ارشد در این حوزه غیر متخصص بوده ویا انتخاب انها سیاسی است.در حالیکه باید مبتنی بر شایسته سالاری باشد کشور ما در حال توسعه است و مدیران خواهان روابط عمومی خوبی هستند که اینگونه ممکن نیست
وی در باره سواد رسانه ای و استفاده از شبکه های مجازی تصریح کرد: سواد رسانه ای در کشورما بسیار پایین است و نیازمند اموزش در تمامی حوزه ها دراین باره هستیم.
در زمینه استفاده از شبکه های مجازی می توان گفت:این شبکه ها نمی توانند جایگاه سنتی روابط عمومی را بگیرند بلکه فقط می توانند درخدمت روابط عمومی قرار گیرند و نقش روابط عمومی را به نتیجه برسانند. این شبکه ها ابزارهای روابط عمومی برای پاسخگویی خواهند بود.
هوشمند سفیدی اظهار داشت:روابط عمومی ها باید ماهیت خود را حفظ کنندو ایجاد مشارکت را داشته باشند و ارتباطات را تقویت کنند و این اشتباه است که فکر کنیم شبکه های اجتماعی ما را به سمت پیشرفت سوق می دهند بلکه انها برای کمک به ما هستند و بنابر این ابتدا باید فلسفه روابط عمومی را بدانیم وسپس از این شبکه ها در زمینه راهبردهای عملی استفاده کنیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.