قدس آنلاین – رها واعظی: مایکروسافت طراحی جدیدی برای برنامه ی دریافت ایمیل بر روی ویندوز فون ۱۰ ایجاد کرده است.

ویژگی جدید برنامه ی ایمیل بر روی ویندوز فون ۱۰

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، در برنامه ی جدیدی که مایکروسافت برای سیستم دریافت ایمیل در گوشی های هوشمند ویندوز فون 10 ایجاد کرده است، کاربرانی که چند آدرس ایمیل مختلف دارند، می توانند در یک صندوق دریافت، تمام ایمیل های موجود در صندوق دریافت هر یک از ایمیل های خود را مشاهده کنند.

دریافت یکجای پیام های موجود در ایمیل های مختلف به صورت یک جا و در یک صندوق دریافت مرکزی برای کاربرانی که چندین حساب کاربری ایمیل دارند، بسیار آسان تر است.

این امکان اکنون تنها برای کاربران گوشی های هوشمند ویندوز 10 فرآهم شده است. البته این بدان معنا نیست که پیام های کاربر از ایمیل های مختلف با هم ادغام می شوند، بلکه آن ها در سر جای خود و در حساب کاربری اصلی باقی می مانند و تنها در یک صندوق دریافت پیام مرکزی به نمایش در می آیند.

این ویژگی برای کاربران ویندوز فون 10 بسیار خوشایند بوده است. در توسعه ی جدید نرم افزار دریافت ایمیل ویندوز فون 10 می توان حساب های کاربری ایمیل های مختلف را به صورت جداگانه نیز مدیریت کرد.

کاربران این برنامه می توانند در دسکتاپ برنامه ی دریافت ایمیل خود، بفهمند که هر کدام از پیام ها در کدام حساب کاربری ایمیل دریافت شده است.

مایکروسافت پس از ارائه ی این برنامه در صدد دریافت بازخوردهای مختلف نسبت به آن در سراسر جهان می باشد.

البته با توجه به اینکه در فروشگاه ویندوز، شکایت ها و انتقاد های زیادی نسبت به نحوه ی عملکرد این برنامه شده است و برای حل آن ها نیز پیشنهادهای زیادی ارائه می شود، اما باید گفت که هنوز جای کار زیادی برای توسعه ی بیش تر آن وجود دارد و به زودی، ویژگی های بیش تری برای حل مشکلات به آن اضافه شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.