قدس آنلاین – رها واعظی: اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید، که منتظر یک نوع MacBook-iPad هیبریدی از اپل بوده اید، تیم کوک خبر بدی برای شما دارد.

اپل برنامه یی برای تولید MacBook-iPad هیبریدی ندارد

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، تیم کوک اخیرا اعلام کرده است که شرکت اپل قصد ندارد هیچ گونه دستگاه یا سیستم ترکیبی با نام MacBook-iPad هیبریدی ایجاد کند، بنابراین کاربران می توانند با خیال راحت به کار کردن با سیستم های مک و iPad خود ادامه دهند.

کوک در سخنان خود گفته است که کمپانی اپل احساس می کند، کاربران به هیچ وجه به دنبال یک مک و iPad همگرا نیستند.

وی ادامه داده است: موضوعی که ما درباره ی آن نگران هستیم، تجربه ی خوبی که کاربران اپل از محصولات این کمپانی انتظار دارند، نیست. ما تنها قصد داریم که بهترین تبلت در جهان و بهترین مک در جهان را ارائه دهیم. قرار دادن آن دو کنار هم و در یک سیستم ما را به هدف خود نمی رساند. کاربرانی که در این اندیشه بوده اند باید به راه های فراتری بیاندیشند.

این سخنان کوک در این باره، چند هفته پس از رونمایی Surface Book مایکروسافت که تلفیقی از تبلت و کامپیوتر هیبریدی می باشد، منتشر شد.

البته وی این سخنان را برای تبلیغ iPad Pro جدید کمپانی خود مطرح نکرده است، بلکه منظور او این بوده است که برای ایجاد دستگاهی مانند Surface Book راه های زیادی وجود دارد.

البته کوک بر این موضوع تاکید دارد که iPad Pro یک جایگزین عالی و بسیار مناسب برای کامپیوتر های شخصی و لپ تاپ ها می باشد. البته در کنار این دستگاه، سیستم مک نیز منسوخ نخواهد شد و کاربرد های خاص خود را خواهد داشت.

کوک در سخنان خود اصرار دارد که کامپیوترهای شخصی در دنیای آینده حکم یک دستگاه بی مصرف را دارند و iPad Pro می تواند جایگزین مناسبی برای کامپیوتر های شخصی خانگی باشد، اما لپ تاپ های مک جایگاه و کاربرد خاص خود را دارند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.