قدس آنلاین؛ با ما همراه باشید با بررسی صفحات اول روزنامه های امروز؛

از "کنایه روحانی به اولاند" و "تلگرام چمدانش را می بنندد" تا "تخریب محیط زیست جرم شود"

تخریب محیط زیست جرم شود

آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر انقلاب اسلامی در اجرای بند یک اصل ۱۱۰ قانون اساسی، در نامه‌ای به رؤسای قوا، سیاست‌های کلی محیط زیست را ابلاغ کردند.

ایجاد نظام یکپارچه ملی محیط زیست، مدیریت هماهنگ و نظام‌مند منابع حیاتی، جرم‌انگاری تخریب محیط زیست، تهیه اطلس زیست‌بوم کشور، تقویت دیپلماسی محیط زیست، گسترش اقتصاد سبز و نهادینه‌سازی فرهنگ و اخلاق زیست‌محیطی از جمله محورهای ابلاغیه رهبر انقلاب اسلامی است.

روزنامه "قدس" با بیان "ابلاغ سیاست های کلی محیط زیست از سوی رهبر معظم انقلاب" در تیتر یک خود نوشت: "نظام یکپارچه ملی محیط زیست ایجاد می شود"

روزنامه "سیاست روز" نیز با بیان اینکه "رهبر معظم انقلاب سیاست های کلی محیط زیست را ابلاغ کردند" در تیتر یک خود نوشت: "تقویت دیپلماسی محیط زیست"

روزنامه "رسالت" هم با بیان اینکه "سیاست های کلی محیط زیست از سوی رهبر انقلاب ابلاغ شد" در تیتر یک خود نوشت: "جرم انگاری تخریب محیط زیست، مدیریت هماهنگ و نظام مند منابع حیاتی"

در تیتر یک روزنامه "جوان" هم می خوانیم: "رهبر انقلاب سیاست های کلی محیط زیست را به سران قوا ابلاغ کردند؛ "

در نامه رهبر معظم انقلاب به سران قوا بر پیشگیری و ممانعت از انتشار انواع آلودگی های غیرمجاز و جرم انگاری تخریب محیط زیست تاکید شده است.

***

کنایه روحانی به اولاند

روسای جمهور ایران و فرانسه، در ساعتی که قرار بود در کاخ الیزه دیدار کنند، با یکدیگر گفت و گوی تلفنی داشتند. روزنامه "قدس" به نقل "رئیس جمهور  ایران در گفت و گوی تلفنی با همتای فرانسوی"، تیتر زد: "نسبت دادن تروریست ها به اسلام «دروغ بزرگ» است"

روزنامه "اعتماد" از این گفت و گوی تلفنی با تیتر "پیمان علیه داعش" استفاده کرده است. این روزنامه از قول "روحانی" نوشته است: "آماده اقدام علیه تروریست ها در هر نقطه جهان هستیم"؛ "اولاند" نیز گفته است: "فرانسه همچنان منتظر سفر جنابعالی است"

روزنامه "اسرار" هم به نقل از "روحانی در گفت و گوی تلفنی با اولاند" می نویسد: "آماده همکاری امنیتی و اطلاعاتی با فرانسه هستیم"

روزنامه "وطن امروز" از "کنایه روحانی به اولاند" نوشته است. در این روزنامه می خوانیم: "حسن روحانی در گفت‌وگوی تلفنی با فرانسوا اولاند، با اشاره به حوادث تروریستی پاریس، ترور 17 هزار ایرانی توسط منافقین را که مقر اروپایی آنها در فرانسه است، یادآوری کرد!"

***

تلگرام چمدانش را می بنندد؟

جلسه کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه، ‌با موضوع داغ فيلتر تلگرام برگزار مي شود. روزنامه "آرمان امروز" با بیان اینکه "امروز درباره فیلترینگ فعال ترین شبکه اجتماعی تصمیم گیری می شود" تیتر زده است: "تلگرام چمدانش را می بنندد؟"

روزنامه "قانون" نیز در تیتر یک خود به این موضوع اشاره دارد. در تیتر یک این روزنامه می خوانیم: "تلگرام در دوراهی بودن یا نبودن"

در این روزنامه می خوانیم: "دليل اصلي بيان شده براي فيلتر تلگرام فعاليت كانال هايي با محتواي غير اخلاقي است. هرچند مديران روسي فيلتر كانال هاي غير اخلاقي را در دستور كار خود دارند اما گفته مي شود اين كانال‌ها از حالت عمومي به حالت خصوصي تغيير حالت داده اند تا از فيلتر هوشمند تلگرام در امان باشند. به همين دليل دغدغه ادامه فعاليت آنها باعث شده دادستان كل كشور به عنوان رئيس کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه  و تعدادي ديگر از اعضاي كارگروه همچنان خواستار فيلتر تلگرام باشند."

***

اگر می دانستیم خودمان را گاز می گیرد، به این سگ غذا نمی دادیم

روزنامه "کیهان" در تیتر یک خود از "واکنش مقام ارشد فرانسوی به حمله تروریستی داعش" نوشته است. در تیتر یک این روزنامه می خوانیم: "اگر می دانستیم خودمان را گاز می گیرد، به این سگ غذا نمی دادیم"

روزنامه "کیهان" همچنین نوشت: "السفیر بدون ذکر نام این مقام فرانسوی افزود: این اظهارات مقام فرانسوی، یک اعتراف روشن و آشکار است در مورد تسهیلاتی که دستگاه‌های امنیتی (فرانسوی) و خارجی در اختیار گروه‌های تروریستی‌ تکفیری قرار داده‌اند، تا در سوریه دست به اقدام بزنند. این اظهارات نشان می‌دهد مردم فرانسه قبل از داعش، قربانی سیاست‌های رهبران خود هستند.

این مسئله که داعش همچون سگی است که اکنون به جان صاحبان خود افتاده، امر پنهانی نیست. کیهان نیز در فردای عملیات تروریستی پاریس، خبر فوق را با این تیتر پوشش داد که «سگ‌ هار داعش پاچه‌ صاحبانش را گرفت»، این تیتر، به مذاق برخی خوش نیامد!"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سعیدی IR ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
    12 1
    به خاطر چهار تا بی نماز که در مسجد و نمیبندن! ما با این برنامه کلی کارای خوب انجام میدادیم. تو کل دنیا همیشه هستن یه عده نخاله که از تکنولوژی استفاده بد میکنن، اما آیا باید تکنولوژی رو تعطیل کرد؟
  • zaman IR ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
    3 1
    تلگرام روسی ؟!عجب
  • خلیل قاسمی IR ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
    8 1
    بسمه تعالی: خوب حالا که سگهای هار صاحبان خود را گاز گرفته اند ایا صاحبان سگها حاضرند سگهایی را که تربیت کرده اند خود از بین ببرند؟؟؟؟؟و بعد از این هم توبه کنند که سگ هار پرورش نخواهند داد؟؟؟اما چنین کاری را نخواهند کرد .تازه آنها چنین حیوانات هار را به اسلامی بودن مینامند و این خود عامدانه و اگاهانه صورت میپذیزد.تازه انها میخواستند میوه انچه را که کاشته اند در سوریه وجاهای دیگر بچینند.انها تمام نقشه هایشان را نقش بر اب میبینند.زهی خیال باطل . پس عده ای باید ازاین همه درس عبرت بگیرند و متوجه کارهای پلید انها شوند و اینقدر سنگ غربی گری را به سینه نزنند ونگویند امریکا رفاه میاورد. امریک به سگها هم نان مفت نمیدهد.
  • محسن121 IR ۲۲:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
    0 0
    کنترل شود بهتر است