بارش در برخی مناطق شمال غرب، ارتفاعات البرز و زاگرس به صورت بارش برف و در برخی مناطق غرب و جنوب غرب کشور به صورت رگبار باران گاهی با رعدوبرق پیش بینی می شود.

از امروز منتظر سرمای محسوس هوا باشید/بارش ها سراسر کشور را فرامی گیرد
به گزارش قدس آنلاین به نقل از میزان،احد وظبفه، مدیریت پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی در خصوص وضعیت بارش در روز چهارشنبه اظهار نمود:در این روز علاوه بر استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان، اردبیل، کرمانشاه، ایلام، لرستان و شمال خوزستان ،در بخش هایی از شمال شرق و مرکز کشور نیز بارش پیش بینی می شود و شدت بارش در این روز در استان های گیلان، غرب مازندران، اردبیل، قزوین، زنجان، مرکزی، لرستان، همدان، کرمانشاه، چهارمحال و بختیاری، ایلام و خوزستان خواهد بود.
احد وظیفه در رابطه با مواج بودن و نوسان دما در سواحل خزر بیان نمود:نفوذ جریانات سرد شمالی بر روی سواحل دریای خزر سبب کاهش محسوس دما خواهد شد و سواحل دریای خزر در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه مواج خواهد بود.
این مسئول در خاتمه خاطرنشان کرد: بارش در برخی مناطق شمال غرب، ارتفاعات البرز و زاگرس به صورت بارش برف و در برخی مناطق غرب و جنوب غرب کشور به صورت رگبار باران گاهی با رعدوبرق پیش بینی می شود.
هم اکنون(ساعت 6:30 صبح چهارشنبه) دمای هوای تهران 11 درجه بالای صفر است که در همین زمان دمای هوای اردبیل و تبریز 1 و 2 درجه بالای صفر است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.