قدس آنلاین: مدیرعامل اتحادیه قطارهای شهری کشور گفت: هیچ سیستمی مانند سیستم ریلی در بحث ترافیک و محیط زیست اثربخش نیست.

هیچ سیستمی مانند سیستم ریلی در بحث ترافیک و محیط زیست اثربخش نیست

به گزارش قدس آنلاین، اردشیر احمدزاده صبح امروز در حاشیه نشست تخصصی کمیته‌های اتحادیه قطارشهری‌های کشور، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کمیته‌های فنی و تخصصی براساس نظام‌نامه اجرایی در قطار شهری فعال هستند و ماهانه جلسات تخصصی برگزار می‌شود و برگزاری جلسات عمومی هم به صورت هر 6 ماه یکبار در دستور کار این مجموعه قرار گرفته است.

وی افزود: مسائل کلی در سطح کلان در جلسات عمومی و مباحث خاص در جلسات علمی و تخصصی پیگیری می‌شود.

مدیرعامل اتحادیه قطارهای شهری کشور درباره مهم‌ترین هدف از تشکیل اینگونه جلسات، خاطرنشان کرد: هدف از تشکیل این جلسات تبادل دانش و تجربه بوده است.

احمدزاده تصریح کرد: پروژه‌های ریلی سرمایه‌بر است و براساس قانون تأمین 50-50 است که توسط دولت و شهرداری تأمین می‌شود و تا اقدام گسترده‌ای صورت نپذیرد به افق ترسیم شده نائل نخواهیم آمد و انتظار داریم که قطار شهری‌ها نگاهی ویژه داشته باشند.

وی تأکید کرد: هیچ سیستمی مانند سیستم ریلی در بحث ترافیک و محیط زیست اثربخش نیست.

مدیرعامل اتحادیه قطارهای شهری کشور با اشاره به وعده‌های وزیر کشور گفت: بخش کوچکی از وعده‌های وزیر کشور عملی شده، هرچند که تحقق کامل آن زمان بر است اما از وزیر کشور درخواست سرعت بخشیدن نسبت به این مهم را داریم.

احمدزاده عنوان کرد: عملکرد قطار شهری مشهد و پیشرفت‌های صورت گرفته توسط این مجموعه قابل قبول بوده و قطار شهری مشهد پس از تهران در جایگاه دوم خدمات رسانی برتر ریلی درون‌شهری قرار دارد و در این رابطه عملکرد مسئولان شهرداری مشهد و اعضای شورای اسلامی شهر مشهد ستودنی است.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.