رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: برگزاری نشست‌های کتابخوان بسیار مهم است و می‌تواند زمینه رونمایی کتاب، تکثیر آثار و خرید بیشتر اين محصول فرهنگی را فراهم ‌کند.

نشست‌های کتابخوان زمینه ترویج کتابخوانی را فراهم می‌کند

به گزارش قدس آنلای و به نقل از مهر، حجت الاسلام سیدمهدی خاموشی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به برگزاری نشست های کتابخوان توسط نهاد کتابخانه های عمومی کشور، گفت: جریانی که نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با نام نشست های کتابخوان آغاز کرده، بسیار مهم است و می تواند زمینه رونمایی کتاب، تکثیر آثار و خرید بیشتر اين محصول فرهنگی را فراهم ‌کند. افزایش اینگونه نشست‌ها در ایجاد فضای ترویجی کتاب موثر خواهد بود.

وی با بیان ویژگی‌های نشست کتابخوان، افزود: تنوع موضوع‌های مطرح شده و یک سویه نبودن کتاب‌ها مسئله بسیار مهمی است که در این نشست‌ها به آن توجه می‌شود. همین موضوع باعث می‌شود تا با کتب و آثار مختلف با ایجاد میدان رسانه‌ای، به سمع و نظر مخاطبان کتاب برسد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه رونمایی کتاب از جمله فعالیت های انتشارات سوره مهر وابسته به سازمان تبليغات اسلامی است گفت: ما به منظور ترویج کتاب از ویترین کتاب استفاده کردیم. همچنین سعی کردیم افراد، مبلغ کتاب باشند. البته رسانه‌ها هم تا به حال تاثیر فوق‌العاده‌ای در فروش کتاب‌های سوره مهر داشته‌اند.

خاموشی با اشاره به سهم مهم تقریظ مقام معظم رهبری بر فروش برخی آثار گفت: نسل جوان ما دلداده ایشان هستند و علاقه وافری به نگاه فرهنگی ایشان دارند. جوانان از این تقریظ‌ها استفاده می‌کنند و مطالبه اجتماعی برای خرید این آثار افزایش پیدا می کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.