قدس آنلاین: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی گفت: دو تصفیه خانه فاضلاب جدید در حاشیه رودخانه کشف رود به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره برداری از دو تصفیه خانه فاضلاب جدید در حاشیه رودخانه کشف رود

به گزارش قدس آنلاین، حسین اسماعیلیان در گفت‌وگو با خبرنگار ما، اظهار داشت: هم‌اکنون سه تصفیه‌خانه آب در مشهد فعال بوده که با شیوه طبیعی آب را تصفیه می‌کند، همچنین دو تصفیه‌خانه جدید در زمین‌های اطراف رودخانه کشف رود که جهت تصفیه بیشتر آب در نظر گرفته شده‌اند در حال ساخت است تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: راه‌اندازی تصفیه‌خانه‌های التیمور و اولنگ می‌تواند افزایش بیش از 160 هزار متر مکعبی تصفیه فاضلاب را به همراه داشته باشد و خوشبختانه تاکنون مراحل ساخت این دو تصفیه‌خانه از پیشرفت فیزیکی همراه بوده است، ضمن اینکه بیشتر تجهیزات این دو تصفیه‌خانه فاضلاب هم از خارج کشور خریداری می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی با تأکید بر اینکه بزرگ‌ترین مشکل ما در بخش تصفیه آب کمبود اعتبارات است، خاطرنشان کرد: بزرگ‌ترین مشکل ما در بخش تصفیه آب کمبود اعتبارات بوده است اما با توجه به دست خط رئیس جمهور مبنی بر توجه ویژه دولت به تصفیه آب روستاهای حاشیه شهر، این مشکل هم رفع می‌شود.

اسماعیلیان تصریح کرد: با راه‌اندازی این دو تصفیه‌خانه مشکل کیفیت پساب رودخانه کشف رود رفع خواهد شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.