پیمان طالبیان : پس از نشست چهارجانبه علی کفاشیان، مهدی تاج،حبیب کاشانی و محمد خاکپور درباره ادامه همکاری سرمربی تیم المپیک ایران با فدراسیون فوتبال رئیس و نایب رئیس فدراسیون از مدیران خواستند ...

احتمال برخورد جدی با مایلی کهن

هیچ یک از اعضای کادر فنی این تیم علیه کادر فنی تیم بزرگسالان به ویژه کارلوس کی روش مصاحبه انتقادی انجام ندهد . اما همانطور که انتظار می رفت محمد مایلی کهن نسبت به این موضوع کاملا بی تفاوت ظاهر شد تا جنجال دوباره میان مدیران فدراسیون فوتبال برای برخورد با مایلی کهن جدی شود.  گویا چند هفته پیش وقتی دعوای میان کی روش و اسدی اوج گرفت و پس از آن مایلی کهن به بهانه دفاع از اسدی ، کی روش را مورد حمله شدید قرار داد، علی کفاشیان و اسدی با هم توافق کردند سرمربی تیم ملی و مدیرفنی تیم ملی امید را کنترل کنند تا کی روش و مایلی کهن علیه هم حرف نزنند اما مدیرفنی تیم ملی برخلاف توافق قبلی   این آتش بس را زیر پا گذاشت.

محمد مایلی کهن در واکنش به احتمال استعفای کی روش گفته است: بشنوید ولی باور نکنید که کی روش از ایران برود. او کجا برود بهتر از ایران؟!

رئیس و نواب رئیس فدراسیون فوتبال یقین دارند به محض رسیدن کی روش به تهران او پاسخ تندی به مایلی کهن خواهد داد به همین دلیل اصرار دارند قبل از اینکه کی روش به تهران برسد و مصاحبه کند با مایلی کهن برخورد کنند تا مشکلات حاشیه ای افزایش پیدا نکند.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • هاشم IR ۲۱:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
    1 0
    با سلام شایسته است فدراسیون فوتبال برخوردجدی باشخص مایلی کهن انجام دهد وچه دلیلی دارد بااو مصاحبه میکنند ایشان تصور میکند هر زمان کیروش از ایران رفت اورا بجای ایشان انتخاب میکنندتا تیم ملی را نابود کند
  • ایرانی IR ۲۲:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
    1 0
    این مایلی کهن چرا نمیره ناپدید شه؟