قدس آنلاین – رها واعظی: سامسونگ در گوشی های هوشمند گلکسی S۶ و گلکسی S۶ Edge خود، بهترین دوربین های موجود در بازار تکنولوژی را به کار گرفته بود.

دوربینی با ویژگی های پیشرفته برای گوشی گلکسی S۷ سامسونگ

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، سامسونگ که برای جدیدترین گوشی های هوشمند گلکسی خود یعنی، گلکسی S6 و گلکسی S6 Edge، بهترین دوربین های موجود در بازار فناوری را به کار گرفته بود، ظاهرا قصد دارد برای پرچمدار آینده ی خود، باز هم دوربین پیشرفته یی را به کار گیرد.

سامسونگ به تازگی از تکنولوژی جدید BRITECELL، در انجمن سرمایه گذاران الکترونیکی رونمایی کرده است. در این مراسم، تعدادی از ویژگی های جدید دوربین در این تکنولوژی نیز به نمایش گذاشته شد.

سنسور دوربین جدید رونمایی شده از یک فیلتر RWB برای ایجاد نتایج بهتر، هنگام عکاسی در نور کم استفاده شده است.

در این سنسور، برخی از پیکسل های 1.0 میکرونی تحت فشار قرار گرفته اند و این بدان معنا می باشد که سامسونگ قصد کاهش اندازه ی سنسور را داشته است. این موضوع باعث می شود که لنز دوربین گوشی هوشمند آینده ی سامسونگ، یعنی گلکسی S7، برجستگی کم تری نسبت به لنز گوشی هوشمند گلکسی S6 داشته باشد.

به نظر می رسد که این سنسور در زمان تجاری سازی، نام جدیدی داشته باشد.

تکنولوژی جدید سامسونگ برای دوربین گوشی های هوشمند با یک سنسور 16 مگاپیکسلی تست شده است، اما احتمالا در محصول نهایی، میزان کیفیت سنسور بالاتر باشد.

احتمال می رود که کیفیت دوربین گوشی هوشمند گلکسی S7، حدود 20 مگاپیکسل باشد.

در حال حاضر، در خبرهای غیر رسمی اعلام شده است که از گوشی گلکسی S7 سامسونگ، در اوایل ماه فوریه رونمایی خواهد شد. البته کارشناسان اعلام کرده اند که بیش تر احتمال دارد، این گوشی هوشمند در مراسم MWC در اواخر ماه فوریه رونمایی و به نمایش گذاشته شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.