قدس آنلاین؛ با ما همراه باشید با بررسی صفحات اول روزنامه های امروز؛

 از "داعش اینترنتی" و "قطعنامه شرم آور" تا "پیوستن به اقتصاد جهان"

بهانه سلطه

روزنامه "قدس" گفت و گویی اختصاصی دارد با فعالان رسانه ای و سیاسی در ایالات متحده؛ در تیتر یک این روزنامه می خوانیم: "بنویسید حقوق بشر آمریکایی، بخوانید «بهانه سلطه»"

در بخشی از این گفت و گو می خوانیم: "پروفسور مايکل جونز، با نگاهي به وضعيت حقوق بشر در آمريکا مي‌گويد: حقوق بشر در آمريکا تنها يک بهانه است که از طريق آن اقليتي کوچک اراده خود را بر اکثريتي بزرگ اعمال مي‌کنند. در ايالات متحده آمريکا اصطلاح حقوق بشر تنها به عنوان توجيهي براي افزايش همجنس گرايي و يا توجيهي براي افزايش سقط جنين به کار مي‌رود."

***

قطعنامه شرم آور

پیش نویس قطعنامه عربستان در مخالفت با حضور ایران، روسیه و حزب الله در سوریه و محکومیت حملات به مواضع آنچه "گروه های مسلح میانه رو" خوانده شد، در کمیته حقوق بشر سازمان ملل تصویب شد. در همین راستا روزنامه "قدس" از تصویب قطعنامه ضد ایرانی در سازمان ملل" خبر داد و نوشت: "«هسته ای» بهانه بود"

روزنامه "سیاست روز" هم با بیان اینکه "قطعنامه ضدایرانی با موضوع حقوق بشر از سوی کمیته سوم مجمه عمومی تصویب شد" در تیتر یک خود نوشت: "قابل توجه خوش خیال ها!"؛ این روزنامه همچنین می نویسد: "غرب بر دشمنی همیشگی با ملت ایران مهر تایید زد"

روزنامه "وطن امروز" هم در تیتر یک خود نوشت: "دفاع از تروریسم میانه رو!"

روزنامه "جام جم" از "موج سواری حقوق بشری حامیان داعش" می نویسد. در تیتر یک این روزنامه می خوانیم: "قطعنامه شرم آور"؛ این روزنامه به نقل از "معاون نماینده دائم ایران در سازمان ملل" نوشت: "به جای ایران هراسی با افراطی گری مبارزه کنید"

***

2000 گردان بسیجی آماده دفاع از امنیت کشور

رزمایش بزرگ بسیج با عنوان «الی بیت‌المقدس» با حضور 120 گردان بسیج  از 5 استان کشور و محوریت قرارگاه امام حسین(ع) طی روزهای پنجشنبه و جمعه در یکی از مناطق اطراف قم برگزار شد. مرحله اصلی رزمایش الی بیت المقدس روز جمعه با اعلام رمز «لبیک یا حسین(ع)» توسط سرلشکر جعفری فرمانده کل سپاه برگزار شد.

روزنامه "قدس" عکس یک خود را به رزمایش "الی بیت المقدس94" اختصاص داد و به نقل از سردار سرلشکر جعفری نوشت: "کشورهای دنیا حسرت «بسیج» را دارند"

روزنامه "کیهان" نیز تیتر یک خود را به این موضوع اختصاص داد و نوشت: "فرمانده کل سپاه در رزمایش بزرگ الی بیت المقدس: 2000 گردان بسیجی آماده دفاع از امنیت کشور"

روزنامه "جوان" نیز از "برگزاری رزمایش بزرگ الی بیت المقدس با حضور 120گردان رزمی بسیج" خبر داده است. در این روزنامه و به نقل از "رئیس سازمان بسیج" نوشته شده است: "بسیجیان متقاضی حضور در جبهه مقاومت هستند؛" این روزنامه همچنین می نویسد: "نفوذ یعنی باور به اینکه دشمن دوست ما شده است."

***

پیوستن به اقتصاد جهان

روزنامه "ایران" در تیتر یک خود نوشت: "رئیس کل بانک مرکزی در جمع بانکدارارن آلمانی خبر داد: آغاز همکاری ایران با 27بانک اروپایی"

این روزنامه می نویسد: "شمارش معکوس لغو تحریم‌های ایران به انتهای خود نزدیک شده و بزودی درکنار حذف تحریم‌های اقتصادی، بانک‌های ایرانی نیز از محدودیت‌های اعمال شده طی سال‌های اخیر رها می‌شوند و به شبکه جهانی بازمی‌گردند. اما این بار قرار است شبکه بانکی ایران در کسوت و جایگاه جدیدی مراودات بین‌المللی خود را از سرگیرد."

روزنامه "جهان صنعت" هم تیتر یکی به این شرح دارد: "پیوستن به اقتصاد جهان"؛ در این روزنامه می خوانیم: "سیف در جمع بانکداران اروپایی از چشم انداز اقتصاد ایران در 10 سال آینده خبر داد"

روزنامه اقتصادی "آسیا" هم در این خصوص تیتر زد: "تاسیس بانک مشترک اروپایی با ضمانت بانک مرکزی ایران"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.