همزمان با آغاز هفته بسیج، سیمای خراسان رضوی اقدام به تولید یک مجموعه برنامه ترکیبی –مستند با عنوان « یکی مثل ما » به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج نموده است.

یک مثل ما

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی صدا و سمیای خراسان رضوی، این برنامه با هدف بررسی سبک زندگی  در دوران دفاع مقدس تولید شده است. گفتگو با میهمانان برنامه اعم از رزمندگان و  خانواده های آنان که در منطقه حضور داشته اند، خانواده های شهدا و فرزندان آنان که شرایط سخت و دشوار آن دوران را تحمل کرده اند، از جمله کسانی هستند که از آن دوران برای بینندگان سخن می گویند.

گزارش، مصاحبه، معرفی کتاب با موضوع بسیج، بیان خاطرات نویسندگان دفاع مقدس و ... از بخش های این مجموعه برنامه است که در هفته بسیج به مدت هر برنامه 45 دقیقه از روز شنبه 30 آبان ساعت 20 به روی آنتن می رود.

نویسندگی و کارگردانی برنامه « یکی مثل ما » را حجت احمدی زر و تهیه کنندگی آن را جواد قطمیری بر عهده دارند. تصویر بردار مصطفی رحمانی و صدا بردار محمد سیفی و تدوین گر  برنامه معصومه خیر آبادی است.    

جنگ صبح و عصر سیما و   نیز سایر برنامه های   شبکه استانی صدا و  سیمای خراسان رضوی با انعکاس و پوشش رویداد های هفته بسیج  و پرداختن به این موضوع این مناسبت را گرامی میدارند .

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.