در حالی دو هفته از پایان طرح وام ۲۵ میلیون تومانی خرید خودرو می‌گذرد که هنوز بانک مرکزی چک های خودروسازان را وصول نکرده است.

بانک مرکزی چک‌های خودروسازان را وصول نکرد

به گزارش قدس انلاین به نقل ازتسنیم، پرداخت وام 25 میلیون تومانی خودرو در قالب بسته خروج از رکود دولت در 18 آبان ماه آغاز شد و در طی 6 روز 125 هزار دستگاه به فروش رسید. البته بانک مرکزی با مشاهده این حجم فروش اعلام کرد که فقط تأمین اعتبار 110 هزار دستگاه را انجام می‌دهد و مابقی را خود خودروسازان باید متقبل شوند.


در حال حاضر دو هفته از پایان این طرح می‌گذرد و پیگیری‌ها از شرکت‌های خودروسازی نشان می‌دهد بانک مرکزی علیرغم تعهد خود در خرید دین چک‌های مشتریان ظرف 48 ساعت هنوز یک فقره از چک ها را هم وصول نکرده است.

یک مقام مسول در یکی از شرکت‌های خودروساز در گفت‌وگو با تسنیم در همین ارتباط گفت: در طول جلسات متعدد با بانک مرکزی قرار بر این بود تا ما چک‌های دریافتی از مشتریان را به بانک مرکزی تحویل دهیم اما با گذشت دو هفته هنوز هیچ چکی وصول نشده است.

عدم وصول چک‌های مشتریان توسط بانک مرکزی نشان می دهد که تحویل خودرو در قالب طرح وام 25 میلیون تومانی همچنان در ابهام بوده و مردم امکان دریافت خودروهای خریداری شده را ظرف یک ماه نخواهند داشت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.