قدس آنلاین:نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری، با تاکید بر توجه جدی بر عقاید اسلامی و ترویج اسلام ناب محمدی، گفت: با وجود دشمنی های مختلف در دوران گوناگون، پابرجایی دین اسلام به واسطه بصیرت و بینش مسلمانان است.

داشتن بصیرت، توطئه های دشمنان را خنثی می کند

به گزارش قدس آنلاین از بجنورد، آیت الله حبیب الله مهمان نواز، در دیدار بسیجیان که به مناسبت هفته بسیج انجام شد، عنوان کرد: تصمیم و هدف دشمنان، گرفتن بصیرت از مردم و مسلمانان است.

وی با تاکید بر اینکه باید در این زمینه بینش پیدا کنیم تا تحت تاثیر توطئه های دشمنان قرار نگیریم، افزود: اگر دشمنان بتوانند بصیرت دینی را از مسلمانان به یغما ببرند، شکی در شکست مسلمانان نخواهد بود.

وی تصریح کرد: همچنین انشعاب، بزرگترین ضربه را به اسلام وارد می کند، چرا که در این صورت مردم تحت تاثیر تبلیغات دشمن قرار خواهند گرفت و سرانجام شکست خواهند خورد، به گونه ای که تمام ضرباتی که به ادیان در طول زمان وارد شده، بر اثر نشناختن راه بوده است. 

عضو مجلس خبرگان رهبری خطاب به بسیجیان گفت: باید آنقدر به عقاید اسلام آشنایی پیدا کنید که توطئه های دشمنان شما را تحت تاثیر قرار ندهد.

وی با اشاره به اینکه اگر مردم نسبت به اسلام بصیرت پیدا کنند، فریب دشمنان را نمی خورند و صاحب روحیه بسیجی خواهند شد، عنوان کرد: تمام ضرباتی که بر پیکر اسلام وارد شده است بر اثر این است که اسلام واقعی شناخته نشده است، مانند جریان جنگ نهروان که با سر نیزه رفتن قرآن ها از سوی سپاه معاویه که یک نیرنگ بود، سپاهیان امام علی(علیه السلام) دچار تزلزل در عقاید و سبب شکست سپاه امام علی شدند.

آیت الله مهمان نواز با تاکید بر اینکه داشتن بصیرت از مسائل مهم اسلام است، اظهار داشت: بسیج اسلام را شناخت و ارزش های آن را فهمید و در راستای ارتقاء اسلام گام برداشت، بنابراین تفکر بسیجی باید در جامعه ترویج و نهادینه شود.

وی گفت: زندگی بدون تفکر بسیجی مفهوم ندارد، چرا که اشتغال به مسائل مادی بی ارزش است و باید با داشتن بصیرت دینی در پی زندگی پر نور و درخشان همیشگی باشیم.

نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری، افزود: بسیجیان و تفکر بسیجی برای جهانی شدن اسلام، سر از پا نمی شناسد و همواره در راستای عزت و شرف اسلام تلاش می کند.

انتهای خبر/.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.