محمدرضا میرزا : برانکو ایوانکوویچ خوب می‌داند بازیکنان تیمش تمرکز کافی برای دستیابی به موفقیت‌های بزرگ را ندارند، ...

بحران بی خوابی در اردوی سرخ‌ها

 مشاوران نامحسوس سرمربی پرسپولیس به او گوشزد کردند، بی‌خوابی عامل این معضل است، به همین دلیل باید او قاطعانه با شاگردانش برخورد کند تا آن‌ها زندگی حرفه‌ای و اصولی خود را دوباره از سر بگیرند.

به همین علت، آقای سرمربی پس از پیروزی مقابل استقلال اهواز، بازیکنان را تهدید کرد اگر همچنان به موبایل بازی خود ادامه دهند، بی‌تردید در تیم او جایی نخواهند داشت! البته این تهدید با واکنش‌های متعددی همراه شد، ولی حرف برانکو همان است، اگر بازیکنان خواب خود را تنظیم نکنند، در ترکیب ایده آل او جایی نخواهند داشت و باید نیم فصل با پرسپولیس خداحافظی کنند.

هرچند هنوز به صورت مشخص از بازیکن خاصی نام برده نشده، اما شنیده می‌شود چهار تن از بازیکنان جوان پرسپولیسی مورد نظر برانکو ایوانکوویچ هستند که این چهار نفر با شرکت در میهمانی‌های شبانه، خود را سرگرم کردند. از سویی فعالیت این چهار بازیکن در شبکه‌های اجتماعی به قدری بالاست که از آن‌ها به عنوان سلطان فوتبالی‌ها در گروه‌های موبایلی نام برده می‌شود. نکته جالب توجه اینجاست که یکی از این چهار نفر ارتباط بسیار نزدیکی با خواننده زیرزمینی جنجال ساز در حوزه ورزش دارد که این مسأله حاشیه‌های پیرامون این بازیکنان را به شکل غیر قابل باوری تشدید کرده است!

همزمان با حساسیت شدید برانکو ایوانکوویچ نسبت به این قضیه شایع شده است مسؤولان کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال هم نسبت به این موضوع حساس شدند و قرار است در نخستین جلسه کاری اعضای تازه انتخاب شده، این موضوع مورد بررسی قرار گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.