مهدی کوچک زاده در اعتراض به نحوه مدیریت جلسه لاریجانی و بی توجهی به اخطار قانون اساسی وی، استعفای خود را به هیئت رئیسه مجلس داد.

کوچک زاده از نمایندگی مجلس استعفا داد/ لاریجانی: تهدید نکنید

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، در جلسه علنی روز دوشنبه مجلس شورای اسلامی پس از آنکه لاریجانی اعلام کرد اخطار کوچک زاده در خصوص اعتراض به امحاء ۱۷۰۰ تن سیب زمینی به دلیل اینکه به دستور کار صحن علنی ارتباطی نداشته و وارد نیست، مهدی کوچک زاده نسبت به این موضوع اعتراض کرد.

در ادامه علی رغم اینکه میکروفون کوچک زاده قطع شده بود وی با صدای بلند نسبت به اقدام رئیس مجلس در عدم همراهی با اخطار وی انتقاد کرد و گفت: استعفا می دهم.

لاریجانی نیز در پاسخ به وی اظهارداشت: شما هم مثل بقیه که وقت می گیرند در آخر جلسه اخطار خود را بیان می کنند، باید این کار را می کردید.

وی ادامه داد: شما اخطار خود را بیان کردید و بنده گفتم که وارد نیست.

رئیس مجلس شورای اسلامی خطاب به کوچک زاده که تهدید به استعفا می کرد، گفت: استعفا می خواهید بدهید، بدهید، کسی نگرانی ندارد. مرا نمی توانید تهدید کنید.

وی ادامه داد: شما اخطار می دهید، من می گویم شما اخطارتان وارد نیست و شما تهدید به استعفا می کنید.

در ادامه کوچک زاده ضمن ارائه برگه استعفایش به هیئت رئیسه مجلس، جلسه را ترک کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی IR ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
    16 3
    بره بدست باباش چون میدونه دیگه رای نمیاره دست پیش گرفته
  • پیراسته فر IR ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
    0 0
    آقای کوچک زاده ازهمه اهرم ها برای رساندن پیامش(دادوفریاد،هوراراه انداختن درمجلس،حتی دردست گرفتن پلاکاردمخالفت درجلوی دوربینهای پارلمان دریغ نمی کند ودرمصاحبه هایش ازناسزاگفتن هم پرهیزنمی کند،آنوقت انتظارداردمخالفین برایش کف بزنند ویامقابله بمثل نکنند! ویاعصبانیتش از"سیب زمینی"هاست؟ من به این برادرعزیزتوصیه می کنم مثل رفیقش"رسایی"باشد که دادوقالش رامی کند وآنوقت برای کسب آرامش به بالای پشت بامش می رود به کشاورزی می پردازد،ریلاکس می شود.
  • سروش IR ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
    2 4
    اتفاقا آقای کوچک زاده یکی از فعالترین نماینده ها وانسان بسیار خوبی است سروش از ارومیه
  • محسن IR ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
    0 0
    لاریجانی چرا اعتراض نکنن داری حتما زور میگی که دادشون به اسمونا بلند شده.این نماینده صداش جاییث نمیرسه وای به حال مردم عادی
  • asad IR ۱۹:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
    0 0
    به نام خدا چه چیزمان بر اساس محاسبات و قوانین اقتصادی است که از بین بردن سیب زمینی عمل به قوانین اقتصادی میشود، ایا بهتر نبوداین سیب زمینی ها را در نقاطی که در طول سال نه سیب زمینی میبینند و نه علمای علم اقتصاد از وجود این نقاط با خبرند بطور رایگان توزیع میشد و و به هیچ جناحی هم برنمیخورد و نه تنها نماینده عزیر مان بلکه تمامی ایرانیان هم در نتیجه چنین کاری افتخارشان نماینده شدن برای چنین مجلسی باشد.
  • حقگو IR ۲۰:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
    0 0
    خداوکیلی این جناب کوچک زاده که واقعا اسمشان بامسماست و لایق ترین کلمه ای که شخص وی را معرفی میکند؛ حتمأ مشکل داره و واقعا مریضه و نمایندگی مجلس برای ایشان بسیار ثقیل است،واقعا باید افسوس خورد که چه کسانی تایید صلاحیت میشوند و چه افرادی رد صلاحيت
  • رضا IR ۲۳:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
    0 0
    جمهوری اسلامی!گفت عربستان گوشت قربانی را جمع نمی کند و بین فقرا تقسیم نمی کند حالا با افتخار نابودی این نعمت را پخش می کند چه می شد به دامدارها می دادند به دامها بدهند